Tastatur med lys i, hvor?
Fra : Vega

Dato : 05-12-04 19:59

Hej.

Er der ikke en her der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe et tastatur med
blåt lys i her i dk?
Der skal være knap på så man kan tænde og slukke det. Der må meget gerne
være volume knapper på, men ikke et krav.

Mvh. Vega.

Fra : SB

Dato : 05-12-04 21:55

Prøv Sharkoon www.sharkoon.com Der er power knap men ingen volumeknapper.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-12-04 22:10

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Der skal være knap på så man kan tænde og slukke det. Der må meget gerne
>være volume knapper på, men ikke et krav.

Måske det her:

http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=43193799

<mlr>