vi over vejer ADSL fra Cybercity har nu TD~
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 19:15

Hej

Vi har overvejet adsl "2048/128" til samme pris som for en 1024/128 hos TDC.
hvad er det for en router man får med og kan vi bruge den router vi har i
forvejen den er med indbygget 4 ports swits for vi har 2 pc'er sat til. Og
hvordan er cybercity i forhold til hvad angår stabilitet, søger lidt
erfaringer med cybercity for og imod, kan godt leve med 1024 med hvis man
kunne få 2048 til samme pris og et ligså godt produkt ville det jo være
dejligt....

MVH
KH

Fra : Peter T.

Dato : 05-12-04 22:42

Futte leverede følgende historie fra de varme lande:

> [...]
> leve med 1024 med hvis man kunne få 2048 til samme pris og et ligså
> godt produkt ville det jo være dejligt....

Deres standard adsl-router er en Zyxel 650 R31, som der har været problemer
med, men som nu er løst. Selvom det er en router, har den altså kun 1 port
til lan, så du skal have en ekstra lan-router, hvis du skal have mere end
en pc på (jeg har selv 3 pcere koblet på min egen lan-router). Ellers kan
du for pebernødder leje en større model af dem og svjh har de vist et
større udvalg af adsl-routere med switch til forskelligt behov og priser.
Derudover er CC absolut stabilt her hvor jeg bor (Valby), men det kunne
også kun gå opad bakke efter jeg trak mit eget stik ud af noget lokalt
beboerinternet leveret af Comflex, som kørte som vinden blæste.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-04 00:40

Peter T. wrote:

> problemer med, men som nu er løst. Selvom det er en router, har den
> altså kun 1 port til lan, så du skal have en ekstra lan-router, hvis
> du skal have mere end en pc på (jeg har selv 3 pcere koblet på min

Vrøvl. Der skal et switch på.

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter T.

Dato : 06-12-04 07:31

Jesper G. Poulsen leverede følgende historie fra de varme lande:

Rigtigt. Jeg sejler rundt i begreberne.