Weekendtur til Moskva
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 05-12-04 14:09

Nogen der har et forslag til, hvor man finder den billigste weekendtur
til Moskva for 2 personer?

Gerne fredag d. 17. december til 19.december.

Prisen skal helst inkludere fly og hotel.

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:

Fra : Krumme

Dato : 05-12-04 16:39

Hej Anders.

Prøv at kontakte enten pulkovo airlines www.pulkovo.dk eller aeroflot
www.aeroflot.dk eller også gode gamle sas.
Et alternativ er måske airrep www.airrep.dk
Håber du finder noget der.

Mvh

Krumme

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-12-04 17:44

> [...]
> til Moskva for 2 personer?
>
> Gerne fredag d. 17. december til 19.december.
>
> Prisen skal helst inkludere fly og hotel.

HUSK VISUM dertil, det kan være dyrt uden ;-(

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 05-12-04 17:56

"Jens Jensen" <jens@jensen.dk> wrote in news:41b33aa0$0$301
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> HUSK VISUM dertil, det kan være dyrt uden ;-(

Kan man få det på den russiske ambassade? Hvor længe er de om at udstede
det og koster det noget?

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-12-04 18:25

On Sun, 5 Dec 2004 16:55:58 +0000 (UTC), Simon Haugaard Pedersen
<spam@email.dk> wrote:

>"Jens Jensen" <jens@jensen.dk> wrote in news:41b33aa0$0$301
>$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

>Kan man få det på den russiske ambassade? Hvor længe er de om at udstede
>det og koster det noget?
Den nemme løsning er at få en rejsebureau til af klare formalia.
Men visa kan også fås på den russiske føderations konsulat i
København.
Kik evt. her http://www.denmark.mid.ru/1d.html eller på den Engeske
version som indeholder lidt mere info
http://www.denmark.mid.ru/5e1.html
Ang. priser så ring til dem. Det kan godt anbefales at ringe og spørge
til reglerne dd, hvis man selv vil stå tilrettelæggelsen.

/Hans

Fra : Tp

Dato : 05-12-04 22:56

Hej.

Se de tidl. indlæg der er skrevet under - hvordan får jeg billigst muligt
visum til Rusland den 27-11-2004

Mvh Tim

Fra : Krumme

Dato : 05-12-04 23:59