Søger Goa sang
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-12-04 13:40

Hey

Jeg er på jagt efter en CD med en helt bestemt sang på.

Jeg hørte den tilbage i 1999/2000 og det var i den minimalistiske
Goa-stil. Jeg mindes den hed noget med Snuff men jeg er ikke helt sikker.

Nogen som har nogle bud på en titel til denne?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 05-12-04 16:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> wrote in

> [...]
> Goa-stil. Jeg mindes den hed noget med Snuff men jeg er ikke helt sikker.
>
> Nogen som har nogle bud på en titel til denne?

Prøv at kigge tracklistenerne over Destination Goa-skiverne igennem, der er
ihvertfald god chance for bid.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-12-04 18:01

On Sun, 05 Dec 2004 15:38:22 +0000, Simon Haugaard Pedersen wrote:

> Prøv at kigge tracklistenerne over Destination Goa-skiverne igennem, der
> er ihvertfald god chance for bid.

Det har jeg nu prøvet - desværre uden bid. Jeg husker garanteret forkert
ang. titel så nu bliver det straks sværere :-/

Tak for dit bud.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 06-12-04 14:52

> Det har jeg nu prøvet - desværre uden bid. Jeg husker garanteret forkert
> ang. titel så nu bliver det straks sværere :-/
>
> Tak for dit bud.

Måske er det en af disse:
www.discogs.com/search?type=releases&q=snuff&btn=Go

Sejersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-12-04 18:14

On Mon, 06 Dec 2004 07:52:24 -0600, Mr. Sejersen wrote:

> Måske er det en af disse:
> www.discogs.com/search?type=releases&q=snuff&btn=Go

Desværre ikke.

Tak for dit bud.