Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler billede af julemand
Fra : BT

Dato : 05-12-04 13:22

Hejsa..

Er der nogen som kan hjælpe mig med et billede..
Der stilles ikke så store krav til hvad der skal forestille.
Men det skal gerne illustere julen og samtidigt ferie.
Selv havde jeg forestillet mig en julemand som ligger i en hængkøje, noget
af det som man har set i lotto reklamer..

Billedet skal bruges til et skilt, om at butikken er ferielukket i julen...

Nogen der er nogen bud

/Brian

Fra : Søren Blom

Dato : 05-12-04 14:03

"BT" <et@eller.andet> skrev

> Billedet skal bruges til et skilt, om at butikken er ferielukket i
> julen...
>
> Nogen der er nogen bud

Google, har du prøvede at søge på Santa Claus, holiday ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ricko.

Dato : 05-12-04 14:46

> "BT" <et@eller.andet> skrev

> Google, har du prøvede at søge på Santa Claus, holiday ?

Men sørg for at du har lov til at bruge billedet du henter , det kan koste
dyrt hvis du ikke har lov til det

Fra : BT

Dato : 05-12-04 17:24

> "BT" <et@eller.andet> skrev

> Google, har du prøvede at søge på Santa Claus, holiday ?

> [...]
Har skam prøvet. Har dog kun fundet én enkel som var brugbar
/Brian

Fra : p

Dato : 05-12-04 21:51

"BT" <et@eller.andet> skrev i en meddelelse
> [...]
> af det som man har set i lotto reklamer..
>
> Billedet skal bruges til et skilt, om at butikken er ferielukket i

creavitet...
brug dit camera eller lån et...gå ud og find en julemand,
tag et billede af ham fra ryggen på vej ud af en dør.
der skulle tilfældigvis være gode muligheder for at finde en julemand denne
måned..
v/h G5Mac

Fra : BT

Dato : 06-12-04 21:40

> [...]
> tag et billede af ham fra ryggen på vej ud af en dør.
> der skulle tilfældigvis være gode muligheder for at finde en julemand

He he.. Det var da en meget god ide..
Nu ved jeg da hvad jeg skal bruge weekenden på her..

Takker for den henrivende idet

/Brian

Fra : Ged

Dato : 08-12-04 11:52

On Sun, 5 Dec 2004 13:22:12 +0100, "BT" <et@eller.andet> wrote:

>Billedet skal bruges til et skilt, om at butikken er ferielukket i julen...
>
>Nogen der er nogen bud
>
>/Brian

Hvis din butik sælger jagtudstyr er det her måske noget:
http://www.jokeornot.com/gallery/clause.jpg