Pyrus: Cool jul - tekser - og evt. akkorde~
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 05-12-04 10:18

Hej
Jeg har ikke CD'en med Pyrus og jeg har ledt og ledt på nettet - men ikke
fundet noget...
Har nogen her i gruppen teksten til Cool Jul? Og hvis du, så'n helt
tilfældigt, også har akkorderne til - så er jeg dig DYBT taknemmelig!

Bon Noël!

/kim

Fra : Inge Annamann

Dato : 05-12-04 11:54

hej
alle tekster ligge på tv2 hjemmeside
http://pyrus.tv2.dk/sange/

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 05-12-04 18:08

Hej Inga
Jeg ka' kun sige: Hvordan skriver man "smiley med røde ører".... med
røde ører.........
Tak - der BURDE jeg selv have fundet hen.

cool jul!

/kim

Fra : Kim

Dato : 05-12-04 12:50

> Har nogen her i gruppen teksten til Cool Jul? Og hvis du, så'n helt
> tilfældigt, også har akkorderne til - så er jeg dig DYBT taknemmelig!

her er et forslag til akkorder - (hent teksten på http://pyrus.tv2.dk/sange/
som foreslået af Inge A.)

God fornøjelse
Kim

Cool JUL
Vers
| A | E | f#m | D |
| A | E | f#m | D |
| E | E | f#m | H |
| D | D | A/c# | H |
| E |
omk
| A | E | F#m | D |
| A | E | F#m | D |
| E | E |
| A | E | F#m | D |
| D | A/c# | H | E |
| A | A |
mellem stk (Den jul vi har i dag...)
| C | G | D | A |
| C | G | D/e | D/e |

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 05-12-04 18:07

Hej Kim
STOR tak for akkorderne. Har ikke spillet den endnu - meeen det varer ikke
længe... )

Tak - og cool jul!

/kim

Fra : Malene Hald

Dato : 09-12-04 17:44

> Hej Kim
> STOR tak for akkorderne. Har ikke spillet den endnu - meeen det varer ikke
> [...]

Og ellers findes den i bogen "Alberte synger julesange" fra Politikens
Forlag...

Malene