defekt lan ?
Fra : The MANN

Dato : 05-12-04 09:53

Hejsa NG

Er der en her inde som kan fortælle mig hvordan jeg kan finde ud af om et
lankort virker ??

ville instalere netexpres men det stoppede med en melding om der skulle
være min et lankort i maskinen

Systemet er

HP 3000+ (2.1 GHz)
160 G seagaete HD
512 mega ddr ram
XP home

På forhånd tak og god jul

The (jule)MANN

Fra : kenzo

Dato : 05-12-04 10:30

Har du husket at installere driver ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-12-04 14:19

kenzo wrote:

> Har du husket at installere driver ?

Hvor hører det indlæg hjemme?

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-12-04 14:23

The MANN wrote:

> Er der en her inde som kan fortælle mig hvordan jeg kan finde ud af
> om et lankort virker ??

Det er der garanteret i dk.edb.netvaerk

> ville instalere netexpres men det stoppede med en melding om der

Hvad er "netexpres" ?

> skulle være min et lankort i maskinen

Har du kigget i manualen?

> Systemet er

- Irrelevant i denne sammenhæng.

> På forhånd tak og god jul

Håber du får det til at virke, hvad det så end er.

Jesper G. Poulsen

Fra : The MANN

Dato : 05-12-04 15:23

> [...]
>
> Har du kigget i manualen?

> - Irrelevant i denne sammenhæng.

> Håber du får det til at virke, hvad det så end er.

Så prøver jeg der !!