Radeon 9200 laver rod med mit lytkort
Fra : Mr_Smith

Dato : 05-12-04 09:41

Efter at have installeret et Radeon 9200 se identificerer XP ikke
længere mit soundblaster lydkort. Istedet identificerer den to Radeon
kort, nemlig det primære og dernæst et "Radeon 9200 Series - Secondary".
Jeg går udfra at det sekundære kort formentligt er mit soundblaster.

Nogen som har hørt om noget lignende?

//smith

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-12-04 10:39

"Mr_Smith" <no@spamspam.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> det primære og dernæst et "Radeon 9200 Series - Secondary". Jeg går udfra
> at det sekundære kort formentligt er mit soundblaster.

Hej
Jeg tror at ATI grafikkort installere et Secondary, jeg mener at det er til
TV men jeg er ikke sikker,
men jeg har også 2 og alle dem jeg kender der har ATI er det det samme ved.
Men har du dit lydkort til at sidde lige under AGP porten er det nok der
fejlen er, men ellers flyt
lidt rundt på lydkortet i de andre PCI porte

Kurt

Fra : Mr_Smith

Dato : 05-12-04 16:11

Kurt Lund wrote:

> [...]
> fejlen er, men ellers flyt
> lidt rundt på lydkortet i de andre PCI porte

- Har flyttet lydkortet til en anden port - med succes. Så nu kører både
grafikkort og lydkort som tilsigtet! =)

//smith

Fra : Hans

Dato : 05-12-04 11:50

Mr_Smith wrote:
> [...]
> kort, nemlig det primære og dernæst et "Radeon 9200 Series -
> Secondary". Jeg går udfra at det sekundære kort formentligt er mit

Det er helt normalt med Radeon-kortene, at der bliver oprettet et primært og
sekundært.

Hans

Fra : Mr_Smith

Dato : 05-12-04 16:11

Hans wrote:

> Det er helt normalt med Radeon-kortene, at der bliver oprettet et primært og
> sekundært.

- Ja, åbentbart! ;)

//smith