Erotiske scener der virker
Fra : nospam

Dato : 04-12-04 23:48

Jeg er ved at samle en lang række erotiske scener fra film, som IKKE er
pornofilm. Har mine personlige favoritter, men har sikkert glemt en masse.
Så jeg vil gerne have nogen bud ­ fx. de 3 mest ophidsende scener, du
kender. Der er osse film, hvor hele filmen har en atmosfære, så man bliver
tændt. Det ku være sjovt at høre henh. mandlige og kvindelige bud på, hvad
der erophidsende og ikke til at glemme.

Forestil dig, at du skal se en film sammen med din elskede (eller en anden
du gerne vil i bukserne på) og skal vælge aftenens film...

Mand

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-12-04 00:26

On Sat, 04 Dec 2004 23:47:58 +0100, nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
>Forestil dig, at du skal se en film sammen med din elskede (eller en anden
>du gerne vil i bukserne på) og skal vælge aftenens film...

Som allerede nævnt i anden tråd: Don't Look Now og Monster's Ball.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-04 08:56

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Som allerede nævnt i anden tråd: Don't Look Now og Monster's Ball.

Ja, der er ingen pornomodel der er så smuk som Halle Berry

De er alle gjort grimme med silikone-tennisbolde i brysterne for at appelere
til dårlig , vulgær smag, så mænd skal føle skam ved at se dem.

Men man forfører ikke en pige ved at vise en erotisk film. Det skal være en
romantisk og smuk film.

Fra : Mikl

Dato : 05-12-04 10:12

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> hvad

> anden

> Ja, der er ingen pornomodel der er så smuk som Halle Berry

Jeg tror nu hun vil være ked af at blive kaldt pornomodel...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-12-04 16:20

Mikl <spamikl@post.cybercity.dk> writes:

> Jeg tror nu hun vil være ked af at blive kaldt pornomodel...

Nej, det var jo netop det, Bo skrev.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-04 13:20

Bo Warming wrote:

> Ja, der er ingen pornomodel der er så smuk som Halle Berry

Jo, utallige.

/David

Fra : nospam

Dato : 06-12-04 16:01

> Men man forfører ikke en pige ved at vise en erotisk film. Det skal være en
> romantisk og smuk film.

Nu var det ikke bare med henblik på at forføre. Snarere en måde at blive
mere liderlig, få inspiration og snakke om hvad der godt. Hvad tænder i
fantasien og hvad i virkeligheden fx.

Når par lejer og ser pornofilm i stedet for romantiske film, er det jo fordi
de har lyst til at få lyst og fordi det virker. Jeg vil så lave min egen
samling med filmklip fra gode spillefilm. De er ofte mere ophidsende end
porno, hvor hverken manuskript eller skuespil er til at holde ud.

Fra : Brian P

Dato : 06-12-04 19:10

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samling med filmklip fra gode spillefilm. De er ofte mere ophidsende end
> porno, hvor hverken manuskript eller skuespil er til at holde ud.

Er de det? Må indrømme at jeg som oftest finder sexscener i spillefilm
temmelig usexede. Tag fx "Basic Instinct", en af de sjoveste ufrivillige
komedier i verden (måske næstefter "The Day After Tomorrow"). Men der er
naturligvis ingen regel uden undtagelser - "Rosens navn" er een af dem,
"Dangerous Liaisons" en anden: http://www.imdb.com/title/tt0094947/

Kan ikke huske om den er blevet nævnt, men Malena
http://www.imdb.com/title/tt0213847/ har en del lumre scener med Monica
Belluchi. Ikke nogen god film, though. "Irreversible" er noget af det mest
afskyvækkende jeg nogensinde har set, men der er pæne scener med Belluchi
uden tøj på: http://www.imdb.com/title/tt0290673/

Andre nyere bud er:

"Sex and Lucia", http://www.imdb.com/title/tt0254455/
"...Og din mor", http://www.imdb.com/title/tt0245574/.
Bertoluccis "The Dreamers": http://www.imdb.com/title/tt0309987/
"Quills": http://www.imdb.com/title/tt0180073/ - om Marquis De Sade (!)

Middelmådige film, men 'gode' sexscener. Og så er der endelig spillefilm med
autentisk sex. Sådanne er som regel aldeles uudholdelige at glo på (og porno
absolut at foretrække), men here goes:

Triers "Idioterne": http://www.imdb.com/title/tt0154421/
"Baise-moi": http://www.imdb.com/title/tt0249380/
"Intimacy": http://www.imdb.com/title/tt0256103/
Breillats "Romance", http://www.imdb.com/title/tt0194314/
Winterbottoms "9 Songs", http://www.imdb.com/title/tt0411705/

Send meget gerne en liste over din 'sampling', når du er færdig! ;)

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 20:19

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

> Og så er der endelig spillefilm med autentisk sex. Sådanne er som regel
> aldeles uudholdelige at glo på (og porno absolut at foretrække), men here
> [...]

Til denne kategori hører vist også "Betty Blue" - scenen i starten hvor
Jan-Hugo Akkelade slikker den fagre frk. Dalle... Uha! Ikke spor
uudholdeligt at glo på
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Brian P

Dato : 06-12-04 20:54

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Til denne kategori hører vist også "Betty Blue" - scenen i starten hvor
> Jan-Hugo Akkelade slikker den fagre frk. Dalle... Uha! Ikke spor

Godt indspark. Men så vidt jeg husker er der ikke tale om ikke en autentisk
slikkescene? Fed film i øvrigt, indtil den kører af sporet...

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 21:31

> "Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt indspark. Men så vidt jeg husker er der ikke tale om ikke en
> autentisk slikkescene? Fed film i øvrigt, indtil den kører af sporet...

"er der ikke tale om ikke...?" Øhh... Uanset om det er ægte eller ej, så ser
det dæleme ægte ud! Jeg gad godt vide hvordan man kan fingere (altså i
betydningen "efterligne" ikke, du-ved-hvad) sådan en scene uden at få hår i
munden

Fra : Brian P

Dato : 06-12-04 21:38

> [...]
> betydningen "efterligne" ikke, du-ved-hvad) sådan en scene uden at få hår

Hehe, du fik mig i et "ikke" for meget. Det er længe siden jeg har set BB og
selvom jeg ved, at jeg har båndet et sted, er det indtil videre ikke
lykkedes mig at finde det. Husker godt de hede scener, men husker ikke at
jeg tænkte "Gud, han slikker frk. Dalle rigtigt". Men det mener du, altså at
han gjorde/gør? Ok, du virker mere skråsikker end jeg, så jeg tror på dig...
;) (hvor POKKER er den VHS?)

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 21:47

> [...]
> at han gjorde/gør? Ok, du virker mere skråsikker end jeg, så jeg tror på

Hvis ikke han gør, så får jeg sgu' oprigtigt ondt af ham! Hvad var det den
hed den dér anden film? "So close and yet so far"
Det skal dog siges at det også for mit vedkommende er mange år siden, men
scenen har brændt sig fast!

Fra : Brian P

Dato : 06-12-04 21:55

> [...]
> hed den dér anden film? "So close and yet so far"
> Det skal dog siges at det også for mit vedkommende er mange år siden, men

LOL. "In weiter ferne, so nah" (Faraway, So Close). Det bringer i
virkeligheden noget helt andet på banen: Natassja Kinski. Ja, jeg ved godt
at hun er for gammel til bl.a. mig, men.... Men... MEN!

Nyt titler jeg kom på: "Hotel New Hampshire" og "Maria's Lovers"

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 22:11

> [...]

> virkeligheden noget helt andet på banen: Natassja Kinski. Ja, jeg ved godt
> at hun er for gammel til bl.a. mig, men.... Men... MEN!

Ooooh! Du siger noget. Kinski som ung...
Pokkers - nu kan jeg ikke sove i nat!

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-04 09:39

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> Når par lejer og ser pornofilm i stedet for romantiske film, er det jo
fordi
> de har lyst til at få lyst og fordi det virker.

Nej - det er fordi pigen vil vise at hun er moderne og frigjort. Lissom når
hun går med veninderne til mandestrip

Så i dit scenarie ofrer hun sig (typisk) for kæresteforholdets skyld -
filmen er jo designet 100% til mandedagdrøm/liderlighed/smag og keder stort
set det smukke køn.

> Jeg vil så lave min egen
> samling med filmklip fra gode spillefilm. De er ofte mere ophidsende end
> porno, hvor hverken manuskript eller skuespil er til at holde ud.

Det er ihvertfald sjovt at redigere de få højdepunkter ud af pornofilmene og
sætte dem sammen til noget fornuftigt dvs intenst - uden kedsomme passager
og pikslik og handling.
Samme år man kunne købe VHS videoptagere købte jeg to og lavede
oscar-værdige pornofilm EFTER MIN SMAG.

Fra : Sybil

Dato : 13-12-04 09:49

> [...]
>
> Så i dit scenarie ofrer hun sig (typisk) for kæresteforholdets skyld -
> filmen er jo designet 100% til mandedagdrøm/liderlighed/smag og

Der er mange piger/kvinder der tænder på pornofilm og ikke har noget imod at
se dem. Ja, de er lavet til manden, men virker oftest også på kvinden. Og
der findes jo også et par film til kvinder.
Jeg synes ikke det er at ofre sig mere end når mænd bliver tvunget til at se
f.eks. Bridget Jones og lign.

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-12-04 10:08

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message news:lFcvd.75471

> Jeg synes ikke det er at ofre sig mere end når mænd bliver tvunget til at
> se
> f.eks. Bridget Jones og lign.

Selvfølgelig er det ikke det - skønt man godt kunne få det indtryk, når man
læser i denne gruppe, at mænd kun gider biljagter og kæmpegøbber.

Per V.

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-12-04 10:18

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Selvfølgelig er det ikke det - skønt man godt kunne få det indtryk, når
> man læser i denne gruppe, at mænd kun gider biljagter og kæmpegøbber.

Undskyld - så ikke krydspostningen. "Denne gruppe" er naturligvis
dk.kultur.film.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 13-12-04 14:59

On Mon, 13 Dec 2004 10:08:27 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Selvfølgelig er det ikke det - skønt man godt kunne få det indtryk, når man
>læser i denne gruppe, at mænd kun gider biljagter og kæmpegøbber.

Du tager fejl. Vi kan skam også godt lide pornofilm.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-12-04 16:03

Niels Søndergaard wrote:

> Du tager fejl. Vi kan skam også godt lide pornofilm.

LOL...

/David

Fra : Sybil

Dato : 13-12-04 16:12

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
> Du tager fejl. Vi kan skam også godt lide pornofilm.
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

LOL

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-12-04 21:49

Niels Søndergaard wrote:

> Du tager fejl. Vi kan skam også godt lide pornofilm.

Jeg vil hellere se Bridget Jones og lign. end pornofilm!

Fra : Jacob Andersen

Dato : 13-12-04 23:32

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Jeg vil hellere se Bridget Jones og lign. end pornofilm!

Hvis vi taler om at se hele film vil jeg også hellere det.

/Jacob

Fra : nospam

Dato : 13-12-04 10:18

> [...]
> der findes jo også et par film til kvinder.
> Jeg synes ikke det er at ofre sig mere end når mænd bliver tvunget til at se

Jeg tror ikke BW har ret mange konkrete erfaringer med rigtige kvinder. Jeg
har spurgt mange og set film med få, og udtaler mig på baggrund af mine egne
erfaringer. Det frække er netop at se dem sammen og vide at begge bliver
ophidsede af det. Har ikke spor med offer at gøre...

Fra : Sybil

Dato : 13-12-04 16:12

> [...]
> baggrund af mine egne erfaringer. Det frække er netop at se dem
> sammen og vide at begge bliver ophidsede af det. Har ikke spor med

Nemlig

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-04 08:02

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Nemlig

Definer "rigtige kvinder"
("Rigtige mænd" er dem der ikke gider høre mere vrøvl, og du har vel en
forklaring på om alle de kvinder jeg har fået børn med var "urigtige".)
Nuværende samleverske som i vort ægteskabs stormfulde start ofrede sig og så
porn med mig(det var vel mindre kedeligt end at blive slikket), er klart
urigtig efter din definition - hun er fra Japan, og du synes at begrænse
rigtige kvinder til nogle få som du kender, ikke?

Et offer behøver ikke at være et stort offer? Der kan være så megen hygge,
gaver, samvær mm forbundet med at kvinden gider kede sig lidt ved porno og
fisseslikning og sm-forspil osv, at det næsten ikke kan kaldes et
offer.Hvis dette defineres som noget man "helst var uden".

Selvfølgelig oplever kvinder "ægte orgasmer". Men de vil intet betale for
dem, så er ægthed ikke mindre end for mænd.
De har ægte lyst til at gøre manden glad. At "fake" er når glædespiger
gennemskues eller indrømmer skuespiller-trick til veninderne, hvilket jeg
har oplevet på massageklinik hvor jeg overhørte to skønheder først rose de
mange dejlige mænd, der kom (mens jeg var i lokalet), og bagefter da jeg
stod uden for deres netop lukkede (tynde) entredør og bragte mine klæder
bedre på plads, hørte jeg dem udpensle hvor sjovt det er at få mænd til at
tro på orgasmelyde og støn, hvor komiske og naive mænd er...

AL KVINDELØGN BUNDER I AT DE SELV TROR PÅ DET, jvf følgende

"Å forføre ens neste til en god oppfatning om en og senere selv tro fullt og
fast på nestens oppfatning. Hvem kan gjøre kvinnene et slikt kunststykke
etter?" Nietzsche

..

Fra : Kim2000

Dato : 15-12-04 12:30

> [...]
> og
> fast på nestens oppfatning. Hvem kan gjøre kvinnene et slikt kunststykke

Niezsche døde ensom og udbrændt på en sindssygeanstalt 40 år gammel, måske
er han ikke lige den rette mentor på dette område

Fra : -V-

Dato : 15-12-04 14:28

Kim2000 wrote:
> Niezsche døde ensom og udbrændt på en sindssygeanstalt 40 år gammel,
> måske er han ikke lige den rette mentor på dette område

Men ikke desto mindre BW's ledestjerne i langt de fleste af hans personlige
kardinalpunkter.

Makes you wonder.

-V-

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-04 17:44

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men ikke desto mindre BW's ledestjerne i langt de fleste af hans
personlige
> kardinalpunkter.
>
> Makes you wonder.

Jeg kan lide at citere de dele af Zarathustra-brainstormings-lyrikken, som
jeg er enig i.
Det er sproglig skønhed med fornem æstetik - og subtilt og tankevækkende
provokerende indhold.

Ledestjerne er snarere den folkelige og normale Glistrup - men jeg tænker
selv.

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-12-04 17:21

Kim2000 wrote:

> Niezsche døde ensom og udbrændt på en sindssygeanstalt 40 år gammel, måske
> er han ikke lige den rette mentor på dette område

Døde han ikke 55 år gammel i det hus som hans søster havde installeret
ham i?

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-04 17:40

> Døde han ikke 55 år gammel i det hus som hans søster havde installeret
> ham i?

Præcis

Hans såkaldte venner der var misundelig på hans harmoni, installerede ham
kortvarigt i nervesanatorium hvor han aldrig havde gavn af psykiaterne, der
jo er og var totalt inkompente. Men hans mor fik ham ud derfra efter kort
tid - han selv var ligeglad. Han fandt med-patienterne lige så interessante
som alle andre mennesker. Glistrup nød også Horserød Statsfængsel, hvis
indsatte han så som lige så intelligente som folketingsmedlemmerne - og
maden var bedre end hans kones!

Fra : Kim2000

Dato : 16-12-04 18:55

> Præcis

Jeg må krybe til korset og erkende jeg jeg tog fejl. Gads leksikon siger han
levede fra 1844-1900. Resten af dine påstande om ham tager jeg ikke som gode
varer, dertil er der alt for mange gange du lader dine personlige holdninger
spille ind på såkaldte analyser af filosofer. Men du kan måske anbefale en
biografi om ham (på dansk)?

> som alle andre mennesker. Glistrup nød også Horserød Statsfængsel, hvis
> indsatte han så som lige så intelligente som folketingsmedlemmerne - og
> maden var bedre end hans kones!

Hvorfor i alverden mener du pludselig du vil svine Glistrups kone til.
Glistrup blev da ´knækket i fængslet (og folketingets mærkværdige
tilsidesættelses af folkets valg af ham efterfølgende gjorde det jo nok ikke
bedre), han blev aldrig den samme derefter, ja jeg vil påstå han endte som
en sur, bitter hadefuld mand uden et glimt i øjet og uden den energi og
dygtighed hans politik i det mindste bød på engang. Engang var hans
politiske ideer dog med en vis jordforbindelse, men okay, jeg var kun en
knægt dengang, så jeg kender kun den "yngre" glistrup gennem aviser og
artikler.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-04 23:45

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må krybe til korset og erkende jeg jeg tog fejl. Gads leksikon siger
han
> levede fra 1844-1900. Resten af dine påstande om ham tager jeg ikke som
gode

det giver 55 år pga datoerne

> varer, dertil er der alt for mange gange du lader dine personlige
holdninger
> spille ind på såkaldte analyser af filosofer. Men du kan måske anbefale en
> biografi om ham (på dansk)?

Peter Thielsts og alle andre giver mig ret på alle punkter.- incl dem hvor
du endnu ikke er krøbet til korset.
Safranskys har bibliotekerne. Nul sindsyge.

Du kan låne en stak af mig hvis du kommer forbi Bjelkes Alle 46

> [...]
> politiske ideer dog med en vis jordforbindelse, men okay, jeg var kun en
> knægt dengang, så jeg kender kun den "yngre" glistrup gennem aviser og

Jeg talte i telefon med Glistrup ofte da han var i fængsel. Han var helt sig
selv altid og blev aldrig bitter. Glistrup har selv i aviserne nævnt at
luksusfængsler har bedre mad end hvad hans kone serverede (hun er gymnastik
og helse og dermed RÅKOST fanatisk - dog ikke når jeg har været til gæstebud
på Hummeltoftevej 125, men i deres unge år modarbejdede hun hans lyster til
medisterpølse og marzipanbrød.

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-12-04 00:06

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in message news:41c1cc0d$0$268 Men du kan
måske anbefale en
> biografi om ham (på dansk)?

Villy Sørensen har skrevet en udmærket bog om ham.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-04 07:51

> "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in message news:41c1cc0d$0$268 Men du
kan
> måske anbefale en
> >
> Villy Sørensen har skrevet en udmærket bog om ham.

Villy Sørensen hævder at Nietzsche var bøsse og derfor fik syfilis

Villy Sørensen og Per Vadmand aner intet om hvad sandsynliggørelse er - nul
dokumentation og total modstrid til flertallet af respekterede uptodate
forskere der afviser Freuds skøre syfilis-teori og den helt latterlige
bøsseteori - og at kalde de sidste lykkelige 11 år for sindsyge er en
smagssag.

Men Villy Sørensen har da sober gennemgang og er ikke den værste mht at
skimme Nietzsches spændende livsværk.

Fra : 2v 2kr

Dato : 15-12-04 17:39

> Døde han ikke 55 år gammel i det hus som hans søster havde installeret ham
> i?
>
> /David

nixen - det var ham fra dirch-sketsjen der troede han var standerlampe

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-04 07:28

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> nixen - det var ham fra dirch-sketsjen der troede han var standerlampe

Utrolig så skråsikker man er. Al videnskab er enig om at Nietzsche døde 55
år gammel i den patriciervilla i Weimar, hvor søsteren og moderen havde fået
oprettet Nietzsche-museum med rige sponsorers hjælp. Hjælp fra folk der
forstod filosofiens genialitet og kun i sjældne tilfælde var
antisemitter.Rudolf Steiner besøgte Nietzsche året før hans død og
sammenlignede ham med en lykkelig "epikuræisk gud".
Man han gad ikke snakke med andet end få meget nære venner - og især synge
og klaverspille og komponere sammen med dem. Hans far havde i de første fem
år af hans liv lært ham at improvisere på flyglet - Beethoven-style , som
jazzmusikere idag improviserer kreativt og kunstnerisk.Er det sindsyge? Hvor
har i tilsviningen af digterfilosoffen fra? Kender i kun til løgnerygter og
I foragter videnskabelige kilder?
En anden og meget længerevarende del af det harmoniske ikke-bogskrivende,
ikke-sindsyge otium 1888-1900 boede han i Naumburg, også i Leipzig-omegnen -
nær den præstegaard hvor han var født.

Lad lige følgende ondskabsfulde totalløgn stå et øjeblik. Kryb til korset og
bekendt at du er som inkvisitionens heksejægere - helt uden sans for hvad er
sandt og hvad er usandt

Hvad har I imod at tale sandt - mener I at I kommer i himlen ved at
tilsværte en nazi og at anti-socialisten, anti-nationalisten,
anti-antisemitten Nietzsche var nationalsocialist?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-04 15:11

Krav om erstatning for tre uger i bælte
En 36-årig psykisk syg mand vil have erstatning for fire gange at være
blevet spændt fast i strid med reglerne. Amtet mener, at der skal være plads
til fejlskøn.

BW: Gentag for dig de sidste tre ord, mens du forestiller dig selv i
spændetrøje.
Hvornår afgiver psykiatrien bøddelprivilegier, der kuer patienternes
selvtillid og gør dem medgørlige?

Gummicelle er ALTID bedre end at fastholde arme og ben så staklen hverken
kan onanere eller klø sig bagi.

Selvfølgelig rammer lægevolden kun ulykkesfugle, der ber om det ved at
provokere, slå på medpatienter osv - men ÆRLIGHED VARER LÆNGST.
Brug enestuerne som gummiceller. De er idag langt almindeligere end
fællesstuer.
Normeringer til disse hospitalsafdelinger er ødsle.
Selve det at ingen overlæge, der har stået bag bæltefixering, vil stå frem
og lade sig interviewe i TV af en kritisk modpart, beviser at Abu Ghraib er
humanisme sammenlignet med dansk lægehjælp, i dette tilfælde.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-04 17:36

> Niezsche døde ensom og udbrændt på en sindssygeanstalt 40 år gammel, måske
> er han ikke lige den rette mentor på dette område

Nietzsche havde rigt og spændende liv med masser af venner incl kvinder, og
gad måske ikke fysisk kærlighed, for det er blot symbol på magt

11½ år før han døde skrev han bog der rundede livsværket af, og derefter
mediterede han lykkeligt til han døde - med samme neurologiske sygdomme som
han havde i hele sin barndom og hospitalslindlagdes for i sin skoletiden,
men aldrig sindsyge og hele de harmoniske 11 års otium var med besøg af de
allerbedste gode venner og intens sang og musik ved klaver og med kreativ
komponering og stor skønhed.

Hans psykologi-skarpsyn skabte al Freuds psykologi.

Er ensomhed ulykke. Nietzsche mente at

" I ensomhed æder man sig selv op, i samvær ædes man op af andre"
Nietzsche

MER OM ENSOMHED SOM KUN ER ULYKKE FOR FJOLSER DER IKKE EVNER AT NYDE EGET
SELSKAB

Stig kun ned i ensomhed, måske kommer du - hvem hved -
gennem ensomhedens port ud til noget frit og stort, og det fælles - store
fund - lå på ensomhedens bund. Otto Gelsted.

es Ethvert mennesker, der har lidenskab, er
noget ensom. Det er kun savlehovederne, der altid går op i det selskabelige.
Søren Kierkegaard

es Man kan leve nok så tilbagetrukket, man bliver dog, før
man får set sig for, en skyldner eller en troende. Goethe

es Vær på vagt overfor de gode og de retfærdige. De hader de ensomme
Nietzsche

es "Ensomhed er godt, når man har fred med sig selv og en
bestemt opgave at løse. Goethe

es "Et menneske, der lader sig lede af fornuften, er langt
friere i en stat, hvor han lever i overensstemmelse med den fælles lov, end
i ensomheden hvor ingen lov gælder"Nietzsche Rousseau

Es "Kravet om at blive elsket er den yderste arrogance.Nietzsche

es Andre mennesker er ganske forfærdelige. Det eneste udholdelige selskab er
en selv.Oscar Wilde

es Be good and you will be lonesome.
Mark Twain

es De velopdragne modsiger andre Mennesker. De vise modsiger sig
selvOscar Wilde

Es Den fromme er aldrig ensom. NietzscheFor a pious man there is no
solitude. Nietzsche

ES Den selvoptagne skal ingenlunde dømmes, før man ved, hvad han er
optaget af. Frithiof Brandt 1892-1964

es Den, der tror at kunne finde så meget i sit indre, at han kan undvære
alle mennesker,
tager meget fejl; men den, som tror, at menneskene ikke kan undvære ham,
tager endnu mere fejl. La Rochefoucauld

Es Det er meningsløst (et for stærkt ord) at udskille det, der
er ens eget, fra det fremmede i den åndelige kamp.Kafka 19. oktober 1917

Es Det går tilbage. Holberg talte helst med kvinder. Søren
Kierkegaard talte helst med børn. Jeg taler helst med mig selv. Palle
Lauring

es Galskab er den ensommes drøm. Fornuften er uden tvivl alles
galskab. André Suarès

es Glæden ved flokken er ældre end glæden ved jeg'et. Og så længe den gode
samvittighed hedder flok, siger kun den dårlige samvittighed: "jeg".
Nietzsche

Es I ensomhed æder mennesket sig selv, i gruppen ædes man af
andre. Vælg selv. Nietzsche

es Inderlig Deltagelse i vor Sorg som vor Glæde... er hvad vi
herneden mest trænger til og mindst finder i Verden. N. F. S. Grundvig

Es Jeg er så gammeldags opdraget, at jeg er halv, når jeg er alene, jeg er
hel, når vi er to - sådan tror jeg, det er for mange mennesker til syvende
og sidst. Margrethe II af Danmark

es Jeg tror på kødets lyst og sjælens ubodelige ensomhed.
Hjalmar Söderberg

es Loneliness for a certain time is necessary in order that a
creature may become completely permeated with his own soul - cured and hard.
Nietzsche

Es Loneliness for a certain time is necessary in order that a
creature may become completely permeated by his own soul - cured and hard.

es Man lever i grunden kun, når man nyder andres velvilje.
Goethe

es Man søger de andres selskab, fordi man keder sig, når man på et fremmed
er alene; men er der noget menneske, som har en tanke i hovedet, der ikke
alligevel keder sig mere i selskab end med sig selv? Georg Brandes

ES Men fear silence as they fear solitude, because both give them a
glimpse of the terror of life's nothingness. Andre Maurois 1885-1967

es Mennesket kan undvære meget - blot ikke mennesker. La Rochefoucauld

es Other people are quite dreadful, the only possible society is
one's self. Oscar Wilde

Es Sig selv kender han, de andre tror han på. Denne modsigelse
saver alt i stykker for ham.Kafka

Es Solitude is fine, but you need someone to tell you that
solitude is fine. Honoré de Balzac

es The lonely one offers his hand too quickly to whomever he
encounters.Friedrich Nietzsche

es The thinker does not need applause, if he is sure on his
own. Nietzsche

es There is less harm to be suffered in being mad among madmen than
in being sane all by oneself. Denis Diderot(1713-84)

Es TV er et kommunikations-medie, der gør det muligt for
millioner af mennesker at høre den samme vittighed på samme tid og fortsat
føle sig ensomme. T.S. Eliot

Es Tv er et underholdningsmedium, der får millioner af mennesker
til at le ad den samme joke på samme tid og stadig være ensomme. Dennis
Potter

es Whoever proceeds on his own path meets nobody. That is the
feature of one's' own path'.Nietzsche

esDD Let there be spaces in your Togetherness.
Kahlil Gibran

esELUTes Den lykkelige kvinde bryder sig ikke om selskabelighed. Balzac

esg Egoisme er central i en ædel sjæl Nietzsche
Egoism belong to the essence of a noble soul. Nietzsche

esia Galskab er den ensommes drøm. Fornuften er uden tvivl alles
galskab. André Suarès

ESiiklsl Det, som knuger mig, er det min sjæl, der forsøger at komme ud
i det fri, eller verdens sjæl, der banker på mit hjerte for at blive
indladt? Tagore, Rabindranath, Indisk
Nobelpristager i litteratur 1861-1941

eskl The strongest man in the world, is he who stands most alone.
Henril Ibsen

Fra : nospam

Dato : 15-12-04 19:44

> "Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Definer "rigtige kvinder"

Levende virkelige kvinder, som du møder IRL.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-04 07:18

> Levende virkelige kvinder, som du møder IRL.

Hvad er IRL?

Besøg Bjelkes alle 46 hvis du vil se børn af mig, der ligner mig, eller foto
af dem.Kan de laves uden "rigtige kvinder".

Fra : nospam

Dato : 06-12-04 16:04

> Som allerede nævnt i anden tråd: Don't Look Now og Monster's Ball.

Hvilken tråd?

Fra : Mikl

Dato : 06-12-04 17:08

nospam wrote:

> Hvilken tråd?

Yndlingsscener, startet af Niels Søndergaard d. 4.12 kl 10.50

/Mikkel

Fra : Per

Dato : 07-12-04 16:09

> Monster's Ball.
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

seriøst? Jeg syntes den scene er ret kikset og anti-erotisk.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-12-04 16:15

On Tue, 7 Dec 2004 16:09:02 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>seriøst? Jeg syntes den scene er ret kikset og anti-erotisk.

Tja - det synes jeg altså ikke.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian P

Dato : 05-12-04 01:22

> [...]
> anden
> du gerne vil i bukserne på) og skal vælge aftenens film...

Tja, to scener der gjorde stort indtryk da jeg var dreng:

Bossen og Bumsen: Jamie Lee Curtis' bryster
Rosens navn: sexscenen i køkkenet mellem Adso og den navnløse pige

91/2 uge fik jeg ikke set, men jeg kiggede rigtig meget på stillsene, husker
jeg.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-12-04 11:10

Brian P wrote:
> "nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, to scener der gjorde stort indtryk da jeg var dreng:
>

> Rosens navn: sexscenen i køkkenet mellem Adso og den navnløse pige

Den står også meget stærkt i min hukommelse.

En anden er en tysk film som vist hedder noget med Trommen eller lign..
Faren hopper på øøh ja en tjenestepige eller lign.. Den scene virkede
også stærkt på mig som ung..

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-12-04 12:28

On Sun, 05 Dec 2004 11:10:02 +0100, Mikael Schøler
<QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

>En anden er en tysk film som vist hedder noget med Trommen eller lign..
>Faren hopper på øøh ja en tjenestepige eller lign.. Den scene virkede
>også stærkt på mig som ung..

Er det ikke Bliktrommen en perle af en tysk film, som jeg heldigvis
har fået anskaffet til samlingen =)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-12-04 20:10

"Morbid Angel" skrev i en meddelelse

> Er det ikke Bliktrommen en perle af en tysk film, som jeg heldigvis
> har fået anskaffet til samlingen =)

Jo det er men hvad er det nu hun hedder hende der spiller
tjenstepige (barnepige) ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : nospam

Dato : 06-12-04 16:04

> En anden er en tysk film som vist hedder noget med Trommen eller lign..
> Faren hopper på øøh ja en tjenestepige eller lign.. Den scene virkede
> også stærkt på mig som ung..

Det er Volker Schlöndorffs Bliktrommen - efter Günther Grass´ roman. Den
står højt på min liste selv om jeg ikke har set den i over 20 år. Husker
tjenestepigen med de store røde træperler om halsen...

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-12-04 17:00

nospam wrote:

> Det er Volker Schlöndorffs Bliktrommen - efter Günther Grass´ roman. Den
> står højt på min liste selv om jeg ikke har set den i over 20 år. Husker
> tjenestepigen med de store røde træperler om halsen...

Lige præcis den. Jeg har ej heller set den 15 år eller lign. Dog tror
jeg ikke jeg ville få samme udnytte af den, hvis jeg så den nu.. :)

Mikael

Fra : Sybil

Dato : 05-12-04 11:56

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

> Rosens navn: sexscenen i køkkenet mellem Adso og >den navnløse pige

Den gik lige i trusserne på mig. Bare ærgerligt at vi så den i klassen og
ikke derhjemme.

Majken

Fra : Brian P

Dato : 05-12-04 12:47

> Den gik lige i trusserne på mig. Bare ærgerligt at vi så den i klassen og
> ikke derhjemme.

Jeg så den nu i biografen som knægt. Var vist nok gået ind for at se "Kampen
om den røde ko", men blev så (positivt) overrasket.

Skoleforestillinger minder mig om at vi altid så "Kunskabens træ" (scenen på
isen med cykellygten) og "Christiane F.", når undervisningen var aflyst el.
lign. Og jeg mener ALTID, for jeg tror ikke at skolen rådede over ret mange
andre film... -- nåjo, der var også den der "Kaptajn Blod", som var
drengenes favorit, men pigerne ville altid se Malmros.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-12-04 13:21

On Sun, 5 Dec 2004 12:46:49 +0100, "Brian P" <kanal@klog.dk> wrote:

> men pigerne ville altid se Malmros.

Kvinder!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-04 13:22

Brian P wrote:

> men pigerne ville altid se Malmros.

Nederen!

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-04 16:42

Sybil wrote:

> Den gik lige i trusserne på mig. Bare ærgerligt at vi så den i klassen og
> ikke derhjemme.

Hmm...
Jeg kunne godt tænke mig at du uddybede hvad du ville have gjort hvis du
så den derhjemme? Tak! :)

/David

Fra : Sybil

Dato : 05-12-04 17:56

> Hmm...
> Jeg kunne godt tænke mig at du uddybede hvad du ville have gjort hvis
> du så den derhjemme? Tak! :)
>
> /David

LOL

Jo, ser du. Jeg ville have overfaldet min kæreste... Resten må du fantasere
dig til, det passer nok bedre ind i en anden gruppe

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-04 18:57

Sybil wrote:

> LOL
>
> Jo, ser du. Jeg ville have overfaldet min kæreste... Resten må du fantasere
> dig til, det passer nok bedre ind i en anden gruppe

Øv :)

Men tak :)

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 05-12-04 19:21

> Øv :)
>
> Men tak :)
>
> /David

Hehe... Der er vist ikke kvinder nok i denne gruppe!

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-12-04 19:46

Jonas Gaarde wrote:

> Hehe... Der er vist ikke kvinder nok i denne gruppe!

Netop :)

/David

Fra : David Schjelde

Dato : 06-12-04 21:16

> Netop :)

jep - minder lidt om de fester jeg altid var til som yngre - og skulle der
ved en fejl indfinde sig noget smukt af hunkøn, var hun væk efter ca. 5 min.
med samme slags snak som "Sybil" lige er blevet udsat for (-:

Fra : David Schjelde

Dato : 06-12-04 21:14

> [...]
fantasere
> dig til, det passer nok bedre ind i en anden gruppe

Og en tredie gruppe der ville passe endnu bedre, er en af de binære hvortil
du blot uploader scenariet (-:

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-12-04 00:00

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Hmm...
> Jeg kunne godt tænke mig at du uddybede hvad du ville have gjort hvis du
> så den derhjemme? Tak! :)

Det kunne jeg ikke, tak!

Per V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-04 01:36

Per Vadmand wrote:

> Det kunne jeg ikke, tak!

Lille stakkel. Så må du jo lade være med at læse med :)

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 20:22

> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Det kunne jeg ikke, tak!
>
> Per V.

Årh, hold nu op med at være så sur, Per
Mit hoved bliver i hvert fald fyldt med rare billeder når jeg læser Sybil's
indlæg. David's gjorde vist det samme. Synd for dig at der ikke rigtigt
skete noget...

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-12-04 11:33

Jonas Gaarde wrote:

> [...]
> indlæg. David's gjorde vist det samme. Synd for dig at der ikke rigtigt

Netop! Hvorfor skal det nu være noget dårligt? Jeg er glad for at være i
live.

/David

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 07-12-04 21:43

David Rasmussen wrote:

> Jeg er glad for at være i live.

Jeg er også glad for, at du er iblandt os.

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-12-04 12:22

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Jeg er også glad for, at du er iblandt os.

Wow! Tak! :)

/David

Fra : -V-

Dato : 07-12-04 23:10

David Rasmussen wrote:
> Jeg er glad for at være i live.

Me too

-V-

Fra : Jesper

Dato : 06-12-04 21:02

Brian P <kanal@klog.dk> wrote:

> "nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> Rosens navn: sexscenen i køkkenet mellem Adso og den navnløse pige

Spillet af Valentina Vargas, hun er en meget sexet argentiner!
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-12-04 01:26

nospam wrote:

> Forestil dig, at du skal se en film sammen med din elskede (eller en anden
> du gerne vil i bukserne på) og skal vælge aftenens film...

Hvis man er til S/M kan jeg forestille mig, at Secretary er ret så
effektiv. Den kan også ses, selvom man ikke er til S/M.
http://us.imdb.com/title/tt0274812

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stop spyware i Internet Explorer med det gratis program SpywareGuard

Fra : Brian P

Dato : 05-12-04 12:35

> Hvis man er til S/M kan jeg forestille mig, at Secretary er ret så
> effektiv. Den kan også ses, selvom man ikke er til S/M.
> http://us.imdb.com/title/tt0274812

Fremragende film. Så den nu mere som en parodi på den romantiske film - nu
med S/M.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-12-04 13:24

On Sun, 5 Dec 2004 12:35:27 +0100, "Brian P" <kanal@klog.dk> wrote:

>"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse

>Fremragende film. Så den nu mere som en parodi på den romantiske film - nu
>med S/M.

Jeg kan ikke holde ud at se på Maggie Gyldenkål, så den film får jeg
aldrig set.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian P

Dato : 05-12-04 19:54

> Jeg kan ikke holde ud at se på Maggie Gyldenkål, så den film får jeg
> aldrig set.

Your loss...

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-04 15:40

> Hvis man er til S/M kan jeg forestille mig, at Secretary er ret så
> effektiv. Den kan også ses, selvom man ikke er til S/M.

Secretary er pirrende, spændende, tankevækkende men EN KOMEDIE

Det eneste der kan virke på en kvindelig partner man slæber i biffen er en
romantisk film.

Mænd er altid parat og tændt og behøver ikke film-virkning forinden

Kvinder kan lide at have magt over manden - som Sadist eller som Masochist
og en film der sætter det i system eller endda analyserer drivkræfterne bag
SM vil klart AFTÆNDE KVINDEN

Alle virkelige kvinner føler seg skamfulle overfor
vitenskapen. Den irriterer dem som om den ville kikke dem under huden, -
eller enda verre! Under kjolen eller stasen.
Nietzsche

Kort karakteristik af kvinder er ofte nedladende, for vil man beskrive det
gode, har man brug for mange sider. André Maurois

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-12-04 20:17

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> Mænd er altid parat og tændt og behøver ikke film->virkning forinden

det er sandt ,men hvis man arbejder på det kan man få det ned på et minimum
,
jeg personligt tænker kun på sex 700 gange om dagen nu , :)

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 05-12-04 20:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@SPAMFRItidsfaktoren.dk> skrev i en meddelelse

> jeg personligt tænker kun på sex 700 gange om dagen nu , :)

Impotente nar
Alt under 2000 gange er svagt!

Fra : Tim Christensen

Dato : 07-12-04 14:16

Jonas Gaarde wrote:

> Impotente nar
> Alt under 2000 gange er svagt!

Hvis du tænker på sex 2000 gange tænker du jo på noget andet mindst 1999
gange.

Mvh

Tim

Fra : nospam

Dato : 08-12-04 10:51

Der er som sædvanlig ingen grænser for hvad BW ikke ved eller ikke forstår..

> Secretary er pirrende, spændende, tankevækkende men EN KOMEDIE

Secretary er sjov ind i mellem, men er en af de bedste (eneste?)
beskrivelser på film af, hvordan en masochist har det i.f.t. smerte m.m. Kan
være en god anledning til at snakke om den slags med sin partner.

> Det eneste der kan virke på en kvindelig partner man slæber i biffen er en
> romantisk film.

Der tager du meget fejl, er min erfaring - se også Majken/Sybils kommentar -
kvinder tænder på sexscener i spillefilm, og ligesom mig meget på
situationen og skuespillerne. Fuldstændig som mænd - de siger det måske bare
ikke højt...

Fra : Mogens L

Dato : 05-12-04 15:37

Thelma and Louise....Brad Pitt og Geena Davis' elskovsscene, den virker for
mig.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-12-04 20:21

> [...]
> tændt. Det ku være sjovt at høre henh. mandlige og kvindelige bud på, hvad

Tjaeee Basic Instinct har nogle frække scener. Desuden fandt jeg flere
scener ved Malena for meget pirrende. SYnes også at kunne huske at der var
en scene i starten af Crash (cronenberg) der var ret frækt, noget med et fly
også, tror jeg.

> Forestil dig, at du skal se en film sammen med din elskede (eller en
> anden
> du gerne vil i bukserne på) og skal vælge aftenens film...

Men skulle jeg tænde op under min kæreste, så villle Oceans 11 nok være et
godt bud...bare hun ikke bliver for skuffet når det så er mig hun trækker
afsted med ind i soveværelset ;O(

Mvh. Brian

Fra : Silver

Dato : 06-12-04 17:09

Bo Widerberg's Lærerinden, alle scener hvor de 2 hypper derud af eller
stjæler en grams eller to i en trappe (havde selv en lærerinde som jeg var
komplet vild med i sin tid hehehe)

Om den så kan bruges pga aldersforskellen skal jeg ikke kunne sige :)

Mvh
Silver

Fra : Brian P

Dato : 06-12-04 20:16

Hastetip: Så lige at der kommer "Vilde orkideer" på TV2Zulu kl. 20:30. Har
aldrig set den og kan ikke se Zulu (eller fjernsyn, for den sags skyld), men
tilsigtet erotisk er det vist nok.

Fra : Jesper

Dato : 06-12-04 20:38

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
> Forestil dig, at du skal se en film sammen med din elskede (eller en anden
> du gerne vil i bukserne på) og skal vælge aftenens film...

Desert Hearts, Scenen mellem Helen Shaver og Patricia Charbonneu
Dellamorte Dellamore, Alle scener mellem Anna Falchi og Rupert Everett
Body Heat, Første sexscene mellem Kathleen Turner og William Hurt

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 21:44

> [...]
> anden
> du gerne vil i bukserne på) og skal vælge aftenens film...

Jeg ved ikke liiige om det vækker grisen i min elskede, men hvis man sætter
"Bound" på, så sker der noget hos undertegnede!

Gina Gershon maler væg,
Gina Gershon tager jakke på,
Gina Gershon klør sig i nakken,
Gina Gershon ser ud af vinduet,
o.s.v.

Det kan godt være at hun spiller lesbisk i filmen (hun kysser en del med
Jennifer Tilly), og det kan også godt være at hun er det i virkeligheden,
men hun rører nu stadig noget i denne heteroseksuelle mand!
Filmen kan i øvrigt anbefales af en hel masse andre grunde.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-12-04 22:01

On Mon, 6 Dec 2004 21:43:44 +0100, "Jonas Gaarde"
<albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:

>Filmen kan i øvrigt anbefales af en hel masse andre grunde.

Ja, det er en fantastisk film. Jeg har aldrig set nogen være så godt
og grundigt på skideren som Joe Pantoliano i den film. Man får
ligefrem ondt af det dumme svin.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-12-04 22:18

> Ja, det er en fantastisk film. Jeg har aldrig set nogen være så godt
> og grundigt på skideren som Joe Pantoliano i den film. Man får
> ligefrem ondt af det dumme svin.

Han er nu altid god, synes jeg. Første gang jeg lagde mærke til ham var som
Snake i "Running Scared". Der var mange sjove øjeblikke i den film. Han
lyser også op i film som "Midnight Run", "The Fugitive", "Memento" og
"Matrix".
Men ham fyren med hovedet nede i kummen og Killer Diller Miller med
skævbideren bagved, han var da også pænt på spanden...!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-12-04 02:10

On Mon, 6 Dec 2004 22:18:01 +0100, "Jonas Gaarde"
<albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:

>Han er nu altid god, synes jeg.

Altid.

>Første gang jeg lagde mærke til ham var som
>Snake i "Running Scared".

Så du ikke "Risky business", hvor han udødeliggjorde Guido, the killer
pimp?

>Der var mange sjove øjeblikke i den film. Han
>lyser også op i film som "Midnight Run", "The Fugitive", "Memento" og
>"Matrix".

Han er også uforlignelig som Ralphie i Sopranos.

>Men ham fyren med hovedet nede i kummen og Killer Diller Miller med
>skævbideren bagved, han var da også pænt på spanden...!

Det husker jeg ikke, men jeg har lige købt den på dvd og glæder mig
til et gensyn.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 07-12-04 19:29

> Altid.
> Så du ikke "Risky business", hvor han udødeliggjorde Guido, the killer
> pimp?

Næh, den har jeg da vist til gode!

> Han er også uforlignelig som Ralphie i Sopranos.

Jeg har desværre aldrig set den serie - jeg ved det, jeg ved det - undskyld!

> Det husker jeg ikke, men jeg har lige købt den på dvd og glæder mig
> til et gensyn.

Ikke? Den holdt ellers mig svedig i flere dage! Der er noget med folk med
skævbidere der vil have oplysninger, og så folk med fingre som ikke vil af
med dem (pun intended)! Jeg får sgu' helt lyst til at sætte den på igen -
filmen, altså!

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-12-04 11:35

Niels Søndergaard wrote:

> Ja, det er en fantastisk film. Jeg har aldrig set nogen være så godt
> og grundigt på skideren som Joe Pantoliano i den film. Man får
> ligefrem ondt af det dumme svin.

Totalt fed film. Væsentligt bedre end Matrix 2 og Matrix 3.

/David

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-12-04 11:48

On Tue, 07 Dec 2004 11:34:44 +0100, David Rasmussen

Her er vi da i hvert fald enige.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 07-12-04 17:18

> [...]

> men hun rører nu stadig noget i denne heteroseksuelle mand!
> Filmen kan i øvrigt anbefales af en hel masse andre grunde.

Jeg er stor tilhænger af Gina Gershon, hun er også langt bedre end
Elisabeth Berkely i Showgirls.