Hvilket kabinet?
Fra : Kim Eichen

Dato : 04-12-04 22:15

Hej gruppe

Jeg søger et nyt kabinet til erstatning for mit eksisterende ECHO SR102
serverkabinet (stort skrummel med masser af plads
http://www.coolcases.com/cart/sr102107_37.html)
Jeg er utilfreds med det jeg har fordi det dels er stort og grimt og dels
ikke har mulighed for montering af støjsvage 120mm blæsere, men kun en
blanding af 80 og 92 mm blæsere.

Mine krav til kabinettet er følgende:
mulighed for 120mm blæsere
montering af harddiske i en eller anden form for gummiophæng eller mulighed
for at køle 5 1/4 båsene, så diskene kan monteres i no-vibes ophæng og blive
kølet samtidig.
Fronklap, så jeg slipper for at se på dvd-drev og lignende.
Det skal helst være sort.
Det skal ikke være med fancy vinduer i siderne eller lignende.
Det skal være i god kvalitet (som eksempelvis Lian-Li).

Jeg har netop købt, men returnerer på mandag, et Lian-Li V2100-B
(http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL323&Fane=CASE,CACC)
Grunden til at jeg ikke kan bruge kabinettet er at harddiskene høres meget
tydeligt.
Jeg har overvejet et Lian-Li PC-7077
(http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL211&Fane=CASE,CACC), men
der er ingen frontklap, så det duer ikke.

Har i nogen bud?

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 11:05

"Kim Eichen" <eichen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL211&Fane=CASE,CACC), men
> der er ingen frontklap, så det duer ikke.

http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=303

der er plads til 1 120mm blæser over psu. her kan du sætte en radiator eller
købe et specielt beslag
og sætte dine hd der.

Fra : Anders F

Dato : 08-12-04 00:34

"Kim Eichen" <eichen@tiscali.dk> wrote in message news:41b228b0$0$66394

> [...]
> Det skal ikke være med fancy vinduer i siderne eller lignende.
> Det skal være i god kvalitet (som eksempelvis Lian-Li).

Hørt (udover at jeg ikke vil have det sort!)!
Sig lige til når du finder det....

Mit pt. bedste (og dyre) bud er
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=111120. Hvis jeg havde lavet, det
sad HD'erne i gummiophæng med en 120mm blæser i fronten (og nok et lidt
større intake i bunden). Men ellers er der nærmest kun prisen at brokke sig
over

Mvh.
Anders