lugt fjernes ??
Fra : Johnny B 2000

Dato : 04-12-04 17:04

har en kat der har urineret i min datters seng, hvordan fjerner jeg lugten
fra madressen ?
- er der nogen rengøringsmidler der kan gøre det ?

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-12-04 22:34

Johnny B 2000 wrote:
> har en kat der har urineret i min datters seng, hvordan fjerner jeg
> lugten fra madressen ?
> - er der nogen rengøringsmidler der kan gøre det ?

Rodalon.... det er dog svært at gør emed en madras på denne årstid....

du kan forsøge med pletbehandling, som i det mindste måske kan fjerne den
værste lugt, og så når det bliver lunere i vejret, kan du gennemvæde
madrassen med rodalon blanding, det tager næsten med garanti lugten, hvis du
følger anvisningen....
--
Knus, Sabina
DK Shadowfax

Fra : Tournesol

Dato : 06-12-04 07:22

Godmorgen

> har en kat der har urineret i min datters seng, hvordan fjerner jeg lugten
> fra madressen ?
> - er der nogen rengøringsmidler der kan gøre det ?

jeg bruger altid pist væk som tager lugten og dufter godt men s den gør det

Den kan såvidt jeg ved kun købes via www.kattens.net
Jeg bruger det når min fetil han har strintet.

Knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk