Death metal night i Odense
Fra : Khold

Dato : 03-12-04 13:25

Hail!

Nogen der skal til Death metal night i Odense D.10/12 med Usipian, Mindmare,
Spectral Mortuary & Corpus Mortale?

Fra : Dopedog

Dato : 03-12-04 17:32

> Hail!
>
> Nogen der skal til Death metal night i Odense D.10/12 med Usipian,
> Mindmare,
> Spectral Mortuary & Corpus Mortale?

Jeg skal, desværre, ikke med af økonomiske årsager! Usipian leverer ellers
et KANONT show som jeg også har skrevet om tidligere herinde efter deres
første koncert i Horsens for en måneds tid siden

-Ronnie

Fra : Khold

Dato : 03-12-04 19:17

> [...]
> et KANONT show som jeg også har skrevet om tidligere herinde efter deres
> første koncert i Horsens for en måneds tid siden

Lige præcis.. Var der også.. De gutter kan sgu' fyre den af! Dog trist de
var sat sammen med Mnemic. Tror det gjorde at nogen ikke mødte op, som
ellers ville gøre..

Fra : Dopedog

Dato : 03-12-04 20:18

> Lige præcis.. Var der også.. De gutter kan sgu' fyre den af! Dog trist de
> var sat sammen med Mnemic. Tror det gjorde at nogen ikke mødte op, som
> ellers ville gøre..

Hva fa'n, var du der også ? Lagde du mærke til mig ? Jeg var en pissestiv
ung mand, sammen med min mørkhårede kæreste, en ung gut med et par
piercinger som hedder Silas, og så en fed SO og hendes herlige storebror
Mial! Vi sad mest ned i hjørnet og hyggede os

Og ja, MEGET skod med Mnemic ... eller .... det opfattede jeg ikke rigtig da
jeg var pænt stiv der hæhæ ;)

-Ronnie

Fra : Khold

Dato : 03-12-04 20:57

> [...]
> Mial! Vi sad mest ned i hjørnet og hyggede os
>
> Og ja, MEGET skod med Mnemic ... eller .... det opfattede jeg ikke rigtig

For fanden.. Høhø.. Joow så tror jeg nu nok lige jeg var der.. Din store
lort da!!

Fra : Dopedog

Dato : 03-12-04 22:46

> deres

> de

> da

> For fanden.. Høhø.. Joow så tror jeg nu nok lige jeg var der.. Din store
> lort da!!

lol da

Fra : Mads TJ

Dato : 04-12-04 13:53

> lol da
laughing of loud da?

Fra : Dopedog

Dato : 04-12-04 14:30

> laughing out loud da

Rettede den lige for dig :)

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 04-12-04 00:43

Dopedog wrote:

> Hva fa'n, var du der også ? Lagde du mærke til mig ? Jeg var en pissestiv
> ung mand, sammen med min mørkhårede kæreste, en ung gut med et par
> piercinger som hedder Silas,

Jeg troede ikke homoseksuelle mænd hørte death metal, men man lærer jo
noget nyt hver dag. Jeg troede mere de var til Grand Prix musik?

Fra : Dopedog

Dato : 04-12-04 10:40

> Jeg troede ikke homoseksuelle mænd hørte death metal, men man lærer jo
> noget nyt hver dag. Jeg troede mere de var til Grand Prix musik?

Har du et problem med homosexuelle eller du er måske bare dolbbeltmoralsk og
gør grin med andre med den sexualitet, mens du hver weekend er stamgæst på
Pan ? Idiot!

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 04-12-04 17:00

Dopedog wrote:

> Har du et problem med homosexuelle

Nej, slet ikke.

> eller du er måske bare dolbbeltmoralsk

Ikke hvad jeg ved.

> og gør grin med andre med den sexualitet,

Det er min ret at gøre grin med alle. Der var dog ikke ment noget ondt
med det.

> mens du hver weekend er stamgæst på
> Pan ?

Hver weekend sidder jeg herhjemme alene, så nej.

Idiot!

Ja, måske.