pdf script
Fra : Atte André Jensen

Dato : 03-12-04 22:48

Hejsa

Jeg har lige prøvet fpdf (fpdf.org) og det er sådant set fint. Men
findes der noget lignende (frit og gratis) hvor der er lidt bedre
understøttelse for html og som er nemt at bruge.

Jeg drømmer om at kunne kalde en funktion med en laang html streng og så
få en lækker pdf på flere sider med spalter og de gængse tags (fx. ul,
ol, dl og table) understøttet.

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk - remove the underscore to reply

Fra : Henrik Hansen

Dato : 04-12-04 10:47

Atte André Jensen <atte@ball_breaker.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg drømmer om at kunne kalde en funktion med en laang html streng og
> så få en lækker pdf på flere sider med spalter og de gængse tags

Hvis det er muligt for dig vil jeg foreslaa dig at bruge htmldoc
(http://htmldoc.org). Det er et eksternt program der kan kaldes fra
php, som netop tager et html dokument som paremeter og returer en
ganske nydelig pdf, den kan dog ikke forstaa CSS, men det meste andet
bliver renderet meget flot.

--
Henrik Hansen

Fra : Atte André Jensen

Dato : 04-12-04 18:38

Henrik Hansen wrote:

> Hvis det er muligt for dig vil jeg foreslaa dig at bruge htmldoc
> (http://htmldoc.org).

Det er mig ikke tilladt at udføre binære filer på den aktuelle server

Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-12-04 09:53

> Det er mig ikke tilladt at udføre binære filer på den aktuelle server

Saa vil jeg foreslaa dig at proeve PC4P, brugte den foer jeg begyndte
at bruge htmldoc. Den er ikke lige saa god som htmldoc, men det goer
livet noget lettere alligevel. Den kraever at pdflib er installeret
paa serveren og compileret ind i php.

http://www.pc4p.net/

--
Henrik Hansen