Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce FX 5200 TV-out Nothing on TV
Fra : Troels Smit

Dato : 03-12-04 13:14

Hej alle,

på forhånd tak for hjælpen.

Er der nogen som kan hjælpe med at få TV-out til at virke på mit nye
grafikkort?

1. Jeg har koblet den runde udgang fra midten af grafikkortet til
scart indgangen på fjernsynet.
2. Så sætter jeg "Dualview" mode i advanced, Geforce fx 5200 settings.
3. Så sætter jeg secondary display, TV-format, til G/PAL.
4. Så tænder jeg mit fjernsyn (har også prøvet med fjernsynet tændt
når computeren starter).
5. Så leder jeg på mit fjernsyn efter en ny kanal fra computeren,
scart kanalen?, men finder intet.

Er der nogen som kan hjælpe ??

Fra : Brian Lund

Dato : 04-12-04 00:48

> [...]
> når computeren starter).
> 5. Så leder jeg på mit fjernsyn efter en ny kanal fra computeren,

Tryk en gang på AV knappen på fjernbetjeningen ;)

Brian