Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvidia driver
Fra : Torben Olsen

Dato : 18-05-01 17:27

Hej NG,

Jeg kan ikke finde den rigtige driver til mit grafikkort (Nvidia TNT2
Ultra). Jeg har
prøvet at hente Detonator3, men med den installeret kan jeg ikke skifte til
TV'et med tv-out.

Desuden søger jeg også et program ala TV-tool, som kan skifte med monitor og
tv uden genstart. Det skal også være gratis.

Mvh. Torben

Fra : DarkJedi

Dato : 18-05-01 19:48

>Desuden søger jeg også et program ala TV-tool, som kan skifte med
> monitor og
> tv uden genstart. Det skal også være gratis.

Hvad er der i vejen med TV-Tool?

DarkJedi

Fra : Torben Olsen

Dato : 19-05-01 00:27

> Hvad er der i vejen med TV-Tool?

Det koster penge!

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 20-05-01 08:28

prøv her : http://www.nvidia.dk/

johnny

Fra : Torben Olsen

Dato : 20-05-01 14:30

> prøv her : http://www.nvidia.dk/

Der var der jeg hentede Detonator 3 som ikke virker.

/Torben

Fra : Kenni Lund

Dato : 20-05-01 18:13

Hej Torben,

Prøv at hente nyeste betadrivere her:
http://www.spilzonen.dk/content/nyhed.asp?id=5014

De løste mine TV-out problemer på mit Geforce2 MX (bruger samme drivere som
dit).

Mvh.
Kenni Lund

Fra : Tom