G3 processor hjælp
Fra : Erik Skovgaard

Dato : 01-12-04 11:12

hej gruppe, jeg ønsker hjælp til at identificere en G3 processor fra
Motorola. Den har en label på med teksten XPC750HIP333CK 5. Jeg mener
selv det er en opgraderings processor eller en processor fra en B/W.
Kan du hjælpe, det skal tilføjes at jeg selv har søgt en del via Google
og ikke fundet noget brugbart.
på forhånd tak og fortsat god dag.

--
Husk at fjerne/fjern i mailadresse.
mvh Erik Skovgaard KBH 2400 NV

Fra : Erik Richard

Dato : 01-12-04 20:19

Hej Erik

Erik Skovgaard wrote:
> hej gruppe, jeg ønsker hjælp til at identificere en G3 processor fra
> Motorola. Den har en label på med teksten XPC750HIP333CK 5.

Såvidt jeg kan se ud fra de tal, du opgiver, så skulle det være en
G3/333mhz fra en Beige G3/333mhz eller 333mhz AV model.

> Jeg mener selv det er en opgraderings processor eller en processor
> fra en B/W. Kan du hjælpe, det skal tilføjes at jeg selv har søgt
> en del via Google og ikke fundet noget brugbart.

Det kan ikke være en upgrade processor, da Motorola ikke har lavet dem
til hverken Beige G3 eller B&W G3.

Det, der forvirrer mig lidt, er det '5'-tal, der står tilsidst. Svjh.
fra min parts database, så skal der stå 'S' til slut...

Men du har da en AppleSpec database? - prøv at gå ind i den og find både
Beige G3 og B&W G3 og se, hvilket partnumber, der står dér.

Men uanset, omdet er fra en B&W ellr Beige G3, så har den samme sokkel,
så den kan bruges til fx. at opg. en Beige G3/233mhz, 266mhz eller
300mhz, samt B&W G3/300mhz.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 02-12-04 10:06

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Hej Erik

> Såvidt jeg kan se ud fra de tal, du opgiver, så skulle det være en
> G3/333mhz fra en Beige G3/333mhz eller 333mhz AV model.

tak for dit fyldestgørende svar Erik Richard. Da jeg pt. lige har lidt
familliemæssige ting at skulle forholde mig til vil jeg vente med
yderligere kommentarer.