On Fri, 3 Dec 2004 00:35:03 +0100, Søren Aaholm Møller <yocal@60696867.dk>
wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg har vidst spurgt her før - men dengang var der ikke rigtig nogle råd
> at
> hente - så prøver lige igen
>
> Jeg har i mellemtiden kontaktet Razer's support - men de har ikke kunne
> afhjælpe mit problem.
>
> Min Razer Diamondback er købt via deres hjemmeside - og ankom dagen efter
> frigivelsen. En fed mus - men den har bare eet problem - hjulet virker
> ikke!
>
> Selve scroll-funktionen fungerer slet ikke - jeg skal trykke på hjulet
> før
> end der sker noget - og så kan man ellers bruge den retard-version af
> scrollversionen man så bliver præsenteret for. MEn det dutter ikke helt i
> spil og sådan... Liiidt træls...
>
> Er det en defekt mus?
>
> Jeg har selvfølgelig prøvet alt med drivere og hvad har vi - intet
> fungerer.
>
> // Yoc.
>
>
Hej Søren
Hvor har du købt musen henne?
Jeg kan ikke se den på edbpriser og de steder jeg normalt køber hardware
har den ikke. Og Razerzone sender ikke til danmark.
/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"