Rip af Simone fra Scenen er Din?
Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-12-04 22:51

Hejsa.

Jeg har netop opdaget, at TV2 er begyndt at tage penge for at vise TV
online - jeg nød ellers at have Simone's sang fra Scenen er Din kørende i
baggrunden af og til.

Er der nogen der var så heldige at få den ned på harddisken, som eventuelt
vil dele med mig? :)

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-12-04 23:12

Jeppe Vestergaard skrev:

> Hejsa.

Goddaw...

> Jeg har netop opdaget, at TV2 er begyndt at tage penge for at vise
> TV online

Shit!

> jeg nød ellers at have Simone's sang fra Scenen er Din kørende i
> baggrunden af og til.

Det er også dejligt. :) Lyd og video eller kun lyd? Lyd kan jeg klare
men videoen...

> Er der nogen der var så heldige at få den ned på harddisken, som
> eventuelt vil dele med mig? :)

....ja, den ligger på eDonkey/eMule. Jeg ville gerne sende dig den, men
det er altså 135MB, så det ville tage lang tid med min forbindelse.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-12-04 23:32

> Det er også dejligt. :) Lyd og video eller kun lyd? Lyd kan jeg klare
> men videoen...

Helst video, men MP3 er bedre end ingenting :).

> ...ja, den ligger på eDonkey/eMule. Jeg ville gerne sende dig den, men
> det er altså 135MB, så det ville tage lang tid med min forbindelse.

Ok - vil du maile mig MP3'en? Så må jeg lige se om jeg kan få tid til at
installere et P2P-program en dag. Ved du hvad den specifikt hedder på f.eks
eDonkey - kan jeg finde den bare ved at søge på Simone - uden at få alskens
pornofilm retur i min søgning? :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-12-04 23:51

Jeppe Vestergaard skrev:

> Ok - vil du maile mig MP3'en?

Se i din postkasse.

> Så må jeg lige se om jeg kan få tid til at installere et P2P-program
> en dag.

Man kan ikke komme gennem tilværelsen uden. ;)

> Ved du hvad den specifikt hedder på f.eks eDonkey - kan jeg finde
> den bare ved at søge på Simone - uden at få alskens pornofilm retur
> i min søgning? :)

"Simone" og "vindens farver", så kan det ikke gå galt.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 03-12-04 00:02

> Se i din postkasse.

Er modtaget - takker :).

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-12-04 00:12

Jeppe Vestergaard skrev:

> Er modtaget - takker :).

Selv tak. :) Jeg blev sgu lige fristet til at se om der skulle være
noget nyt på hendes hjemmeside - og minsandten.

Fra <http://www.e-team.dk/simone-e.dk/>:

| På grund af alle jer dejlige mennesker der bl. a. skriver til mig,
| og den kæmpe interesse der har været om mig siden jeg vandt i finalen,
| har jeg besluttet at få indspillet en CD.

Nice!

Fra : Poul Erik

Dato : 03-12-04 10:14

On Fri, 3 Dec 2004 00:11:50 +0100, Lars Stokholm
<stokholm@despammed.com> wrote:

>Selv tak. :) Jeg blev sgu lige fristet til at se om der skulle være
>noget nyt på hendes hjemmeside - og minsandten.

>Nice!

Kan du ikke lige smide en kopi denne vej også, så har jeg en der
bliver glad.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Falcon

Dato : 04-12-04 15:48

> [...]

>Selv tak. :) Jeg blev sgu lige fristet til at se om der skulle være
>noget nyt på hendes hjemmeside - og minsandten.

Som jeg forstår det på hjemmesiden, så vil Familien selv betale for
CD'en. Det undrer mig at der ikke er en af de store pladeselskaber der
slår kløerne i hende. Det er ski ikke så tit man får en barnestjerne
som virkelig KAN synge.

Falcon

Fra : Poul Erik

Dato : 04-12-04 16:47

On Sat, 04 Dec 2004 15:47:39 +0100, Falcon <falcon1@email.dk> wrote:

> [...]
>CD'en. Det undrer mig at der ikke er en af de store pladeselskaber der
>slår kløerne i hende. Det er ski ikke så tit man får en barnestjerne

Jamen jeg håber familien selv vil styre det, og lade hende komme til
lidt efter lidt, så hendes stemme ikke bliver ødelagt, af at hun skal
for meget og for tit.

Helst så jeg næsten (ja det lyder måske lidt underligt), at hun blev
gemt væk, så meget som muligt, og at hun så får lov at slå til, når
hun og stemmen er vokset til, så den kan holde til det.

Har hun så lyst, skal hun nok slå igennem.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-12-04 18:48

Poul Erik skrev:

> [...]
> hun og stemmen er vokset til, så den kan holde til det.
>
> Har hun så lyst, skal hun nok slå igennem.

Jeg er helt enig med dig, men glæder mig nu alligevel til at høre. :)

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 03-12-04 16:47

Lars Stokholm wrote:

> Man kan ikke komme gennem tilværelsen uden. ;)

Det går nu fint her!

Fra : Brizz

Dato : 03-12-04 15:18

> Det er også dejligt. :) Lyd og video eller kun lyd? Lyd kan jeg klare
> men videoen...

Be om §

b r i a n (at) g r o n a e r t e n (punktum) dk

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Poul Erik

Dato : 03-12-04 13:38

On Thu, 2 Dec 2004 22:51:25 +0100, "Jeppe Vestergaard"
<read@mysignature.com> wrote:

> [...]
>baggrunden af og til.
>
>Er der nogen der var så heldige at få den ned på harddisken, som eventuelt

Jamen hun kan jo synge, virkeligt flot!

Normalt har jeg ikke interesseret mig meget for alle de børne stjerner
der er kommet frem, da de i min bevisthed, nærmest har hørt under
betegnelsen "charmerende".

Men hatten af for Simone, hun kan virkelig synge.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse