Bas-Strenge
Fra : Andreas

Dato : 02-12-04 12:22

Jeg har hørt at man kan spare penge ved at købe strenge over nettet. Jeg
skal bruge et sæt strenge til min akustiske, båndløse bas. Jeg har søgt på
Åge Jensen, og så vidt jeg kunne se, havde de kun 2 slags og de kostede
begge 400 kr pr sæt. Er der nogen der kender nogle billigere løsninger?

Andreas

Fra : Fatter Brik

Dato : 02-12-04 12:40

"Andreas" <andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Åge Jensen, og så vidt jeg kunne se, havde de kun 2 slags og de kostede
> begge 400 kr pr sæt. Er der nogen der kender nogle billigere løsninger?

www.stringsite.com kunne være et besøg værd, jeg ved og ikke med
basstrenge.....

:)

Fra : mini

Dato : 02-12-04 13:18

Andreas wrote:
> [...]
> har søgt på Åge Jensen, og så vidt jeg kunne se, havde de kun 2 slags
> og de kostede begge 400 kr pr sæt. Er der nogen der kender nogle

Du kan sikkert finde dem billigere et af disse steder.
Find dine yndlingstrenge - læg porto til og sammenlign, hvor de er billigst.
Ofte kan det betale sig at købe andre småting med for samme porto - f.eks
kabler - plektre - andre strenge osv.

Her er nogen links:

http://www.go4strings.com/dansk/index.asp

http://www.thestringsite.com/ver_da/

http://www.stringbusters.com/

http://www.danguitar.dk/

http://www.stringsdirect.co.uk/

Mini

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 02-12-04 13:31

At Thu, 2 Dec 2004 12:22:00 +0100, Andreas mumbled something like:
> [...]
> Åge Jensen, og så vidt jeg kunne se, havde de kun 2 slags og de kostede
> begge 400 kr pr sæt. Er der nogen der kender nogle billigere løsninger?

http://www.musikproduktiv.de i tyskland er altid et kig værd.

De strenge jeg bruger (elbas) sparer jeg en hel del på i
forhold til danske listepriser. :)

--
Lasse Bjørn Jensen