Erasure i VEGA - søger billetter
Fra : iddqd

Dato : 25-11-04 13:08

Hvis nogen hører om en eller gerne to billetter i overskud, så giv mig
gerne et praj.

Mvh

Bruno

Fra : zcully

Dato : 25-11-04 17:49

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message
> Hvis nogen hører om en eller gerne to billetter i overskud, så giv mig
> gerne et praj.
>
> Mvh
>
> Bruno

Hmm anede desværre slet ikke at de kom derover!!!
Men der er vel udsolgt nu kan jeg næsten regne ud

/Zcully

Fra : Pipeline

Dato : 25-11-04 23:18

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message

> Hmm anede desværre slet ikke at de kom derover!!!
> Men der er vel udsolgt nu kan jeg næsten regne ud
>
> /Zcully

Yeps, det tog 4 dage.
MVH
Pipeline (som nåede at få billetter).

Fra : iddqd

Dato : 26-11-04 08:48

Pipeline wrote:

> Yeps, det tog 4 dage.
> MVH
> Pipeline (som nåede at få billetter).

Jeg var for langsom, troede ikke det ville gå så hurtigt og jeg skulle
lige havde styr hvor mange billetter jeg skulle købe.

Hvis det holder stilen fra sidst, så kan du se frem til en super koncert.

Mvh

Bruno

Fra : lfcrules

Dato : 26-11-04 10:15

Hej

Ja, jeg nåede det desværre heller ikke. Har istedet købt til koncerten i
Hamborg d. 27. marts, det er lige så nemt at komme derned for en jyde .
Muligvis der stadig er billetter, jeg købte via http://www.erasure.de

MVH

Jacob