Brug af COM-objekter.
Fra : Hendrik W. Hansen

Dato : 18-05-01 13:53

Hej

Jeg har en applikation der udelukkende skal køre på en Windows platform,
hvori jeg ønsker at bruge noget funktionalitet fra et eksisterende
COM-objekt. Applikationen er udviklet og kompileret i Sun's JDK - er der
noget heri der tilbyder let integration til COM?

Mvh. Hendrik

Fra : James Olsen

Dato : 18-05-01 15:33

"Hendrik W. Hansen" <hcwh@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> COM-objekt. Applikationen er udviklet og kompileret i Sun's JDK - er der
> noget heri der tilbyder let integration til COM?

Det nærmeste du kommer det er nok :

http://developer.java.sun.com/developer/earlyAccess/j2eecas/

Du skal lige oprette dig på developer connection, hvis du ikke er det
allerede for at se den.

Så er der jeg altid J++ men det regner jeg med du ikke gider pille på ;)

Fra : Niels Ull Harremoës

Dato : 20-05-01 22:32

"Hendrik W. Hansen" <hcwh@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> COM-objekt. Applikationen er udviklet og kompileret i Sun's JDK - er der
> noget heri der tilbyder let integration til COM?

Prøv at se på Bridge2java fra IBM's alphaworks
(http://www.alphaworks.ibm.com/tech/bridge2java)
- jeg har dog ikke selv prøvet det.
> Mvh. Hendrik
Niels Harremoës