Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Årskalender med egne fotos
Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-12-04 09:13

Vi vil gerne berige familien med en 2005-kalender med digitale fotos taget i
årets løb. Vi skal have 8-10 stk.

Hvem kan lave sådan noget til en rimelig pris?

På forhånd tak.

Charlotte & Martin /Helsingør

Fra : Alex Linaa

Dato : 01-12-04 09:52

"Martin Nielsen" <clmnNOSP@Mget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vi vil gerne berige familien med en 2005-kalender med digitale fotos taget
> årets løb. Vi skal have 8-10 stk.
>
> Hvem kan lave sådan noget til en rimelig pris?

http://www.maicolor.dk/nyheder/
http://pixum.com

/Alex

Fra : Michal

Dato : 01-12-04 10:38

"Alex Linaa" <@nospam@linaa@post4.tele.dk@ingenspam.com> skrev i en
meddelelse news:41ad861e$0$242$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Martin Nielsen" <clmnNOSP@Mget2net.dk> skrev i en meddelelse

Du kan jo også selv prøve og lave den.
http://www.rkssoftware.com/calendarbuilder/overview.html

Mvh
Michal

Fra : MAT

Dato : 01-12-04 12:05

> Du kan jo også selv prøve og lave den.
> http://www.rkssoftware.com/calendarbuilder/overview.html

Findes der mon et link til en dansk kalender....?

Venligst

Fra : emj

Dato : 01-12-04 12:12

On Wed, 1 Dec 2004 10:38:25 +0100, "Michal" <ingen@mail.dk> wrote:

>Du kan jo også selv prøve og lave den.
>http://www.rkssoftware.com/calendarbuilder/overview.html

Kan man sætte egne fotos i den?

Elles er PhotoShopAlbum et glimrende valg.
Hilsen emj

Fra : Michal

Dato : 01-12-04 12:44

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man sætte egne fotos i den?
Ja det kan man godt.

Mvh
Michal

Fra : Michal

Dato : 02-12-04 13:38

"Michal" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Alex Linaa" <@nospam@linaa@post4.tele.dk@ingenspam.com> skrev i en
> [...]

Den ovenover som jeg anbefalet. Den synes jeg er rigtig god.
Du kan ligge rigtig mange forskellige ikoner ind. Og du kan skrive lidt
tekst ind i den inden du printer den ud.
Og sidst men ikke mindst så kan du lave 3 forskellige størrelser i PDF
format.

Mvh

Michal

Fra : ThomasM

Dato : 01-12-04 12:16

"Martin Nielsen" <clmnNOSP@Mget2net.dk> wrote in message
> Vi vil gerne berige familien med en 2005-kalender med digitale fotos taget
> årets løb. Vi skal have 8-10 stk.
>
> Hvem kan lave sådan noget til en rimelig pris?

NTK Print (http://www.ntk-print.com/Lang_default.asp?lang=da) kan lave dem
til 129,- ved 10 stk.

/ThomasM

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 01-12-04 16:42

On Wed, 1 Dec 2004 09:12:50 +0100, "Martin Nielsen"
<clmnNOSP@Mget2net.dk> wrote:

Hej Martin

>Vi vil gerne berige familien med en 2005-kalender med digitale fotos taget i
>årets løb. Vi skal have 8-10 stk.

Hvad med at lave den selv ??

http://www.skerryvoresoftware.com/
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-12-04 12:03

"Ulf Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at lave den selv ??
>
> http://www.skerryvoresoftware.com/

Det er altså heller ikke så svært at lave noget kalendertekst i f.eks.
Excel, og så selv bikse det sammen i photoshop.
Denne kalender tog ikke ret lang tid at lave:
http://galleri.linaa.com/thumbnails.php?album=56

/Alex

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-12-04 12:28

Alex Linaa wrote:

> Denne kalender tog ikke ret lang tid at lave:

Tja... og så udestår der bkun det spørgsmål, om man kan holde
ud, at man i en hel måned skal se på et "model", der har kæmpe
store slagskygger på begge sider af næsen:
http://galleri.linaa.com/displayimage.php?album=56&pos=2

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-12-04 12:43

> [...]
> ud, at man i en hel måned skal se på et "model", der har kæmpe
> store slagskygger på begge sider af næsen:

Billederne blev ikke lagt til kritik, men kun som et eksempel på hvordan man
forholdsvis enkelt kan lave en kalender, så stik bare piben ind næbesen.

Fra : Lars Hjortø

Dato : 01-12-04 19:16

> [...]
> i årets løb. Vi skal have 8-10 stk.
>
> Hvem kan lave sådan noget til en rimelig pris?

Hej Charlotte og Martin.

Der er lige dumpet en reklame ind fra fotokæden Click!, mener de tog 200,-
for sådan en.... Så kan du jo selv afgøre om det er rimeligt.

--
Hilsen Lars Hjortø

Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-12-04 19:40

In article <41ae0a5a$0$86715$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Lars Hjortø wrote:
> [...]
>
> Der er lige dumpet en reklame ind fra fotokæden Click!, mener de tog 200,-
> for sådan en.... Så kan du jo selv afgøre om det er rimeligt.

www.pixum.de / www.pixum.com skal have 11.99 Euro. 21x26cm. fotos bliver
11.5x14 cm.

Fra : Nogen

Dato : 02-12-04 14:38

> [...]
> i årets løb. Vi skal have 8-10 stk.
>
> Hvem kan lave sådan noget til en rimelig pris?

Dav
Det kan I vel selv gøre. Har alle der bruger Windåse ikke office pakken? Der
er det jo rimeligt enkelt at lave en kalender med egne fotos. Kun mit bud

Fra : Michal

Dato : 02-12-04 16:40

"Nogen" <dui@ikke.tilnoget> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er det jo rimeligt enkelt at lave en kalender med egne fotos. Kun mit
Og her http://office.microsoft.com/en-us/templates/CT011371131033.aspx
er der en masse skabeloner til en kalender.

Mvh
Michal

Fra : Henrik k

Dato : 02-12-04 16:39

> årets løb. Vi skal have 8-10 stk.
>
> Hvem kan lave sådan noget til en rimelig pris?

pixum.com

90kr

mvh
henrik