Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik: Seest
Fra : Kenneth K

Dato : 22-11-04 13:42

Nu håber jeg linket virker: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=110739

Jeg var igår i Seest for at kigge på hvordan det egentlig så ud dernede.
Det kom der denne lille serie ud af.

vh.
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk/ - a picture a day

Fra : Bo Bjerre

Dato : 22-11-04 14:13

"Kenneth K" <fake@it.com> wrote in message
newsshu9kne1xk021p@news2.tele.dk...
> Nu håber jeg linket virker:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=110739

> Jeg var igår i Seest for at kigge på hvordan det egentlig så ud dernede.
> Det kom der denne lille serie ud af.

Når man kender nogen, der har mistet alt, er der visse ting, der ikke
trænger til yderligere omtale.

Bo //

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-11-04 14:32

Bo Bjerre wrote:
> Når man kender nogen, der har mistet alt, er der visse ting, der ikke
> trænger til yderligere omtale.

Naturligvis trænger det til yderligere omtale.. ellers ender det med
at folk glemmer hvad der skete..

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Langgaard

Dato : 22-11-04 15:00

"Kenneth K" <fake@it.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=110739
>
> Jeg var igår i Seest for at kigge på hvordan det egentlig så ud dernede.

Hej

Det store billede og ekstra2 er gode billeder der fortæller alt.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-11-04 16:33

Kenneth K wrote:

> Nu håber jeg linket virker: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=110739
>
> Jeg var igår i Seest for at kigge på hvordan det egentlig så ud dernede.
> Det kom der denne lille serie ud af.

Hva skal man sige. Jeg syntes det fine situationsbilleder.

Og det er godt, at du har sløret de personer som er på billedet.
Det viser, at du har respekt for evt. ofre.
Du kan jo ikke vide, om personerne bare er "samrend" eller ofre.
Pænt træk af dig.

mvh

Carsten Riis

Fra : KNL DtP

Dato : 22-11-04 17:49

"Kenneth K" <fake@it.com> skrev i en meddelelse
newsshu9kne1xk021p@news2.tele.dk...

> Jeg var igår i Seest for at kigge på hvordan det egentlig så ud dernede.
> Det kom der denne lille serie ud af.

Fin serie du har taget - jeg kan specielt godt lide, at du har lavet
billederne i en mere kunstnerisk presse-mode - fremfor blot at vise
ødelæggelserne.

Hovedbilledet, hvor de to personer står helt ude af fokus, er efter min mening
en meget flot skildring af den tragiske situation. Det virker næsten helt
krigszone-agtigt - og jeg kan næsten se elementer fra Band of Brothers-serien.
Sneen er med til at hæve det fra en udstilling af folks ulykke til en mere
følsom fortælling. Flot.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Kenneth K

Dato : 22-11-04 19:53

On Mon, 22 Nov 2004 13:42:13 +0100, Kenneth K <fake@it.com> wrote:

Jeg er klar over at ulykken er et følsomt emne og jeg er ked af hvis jeg
har stødt nogen. Det var absolut ikke hensigten.

Det er godt at se at flere godt kan se at det ikke bare er hensynløst
knipseri af andres ulykke, for det var bestemt ikke meningen. Tak for
kommentarene.

vh.
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk/ - a picture a day

Fra : Bo Bjerre

Dato : 22-11-04 20:13

"Kenneth K" <fake@it.com> wrote in message
newsshvqqpnqxk021p@news2.tele.dk...
> On Mon, 22 Nov 2004 13:42:13 +0100, Kenneth K <fake@it.com> wrote:
>
> Jeg er klar over at ulykken er et følsomt emne og jeg er ked af hvis jeg
> har stødt nogen. Det var absolut ikke hensigten.

nej da, ikke stødt. Det var sobre billeder. Mit svar var bare MIN måde at
give kritik af billederne. Intet andet.

Bo //