Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotopapir til julekort
Fra : Dennis Lange

Dato : 19-11-04 12:27

Hej.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe fotopapir på nettet, der har samme
format som de julekort man kan få lavet hos fotohandleren?

Jeg vil tro formatet er ca. 10x20 cm.
Det skal kunne lade sig gøre at skrive bagpå med kuglepen/tusch.

Da det er en Canon-printer jeg har, skal det vel helst være Canon-papir, så
kvaliteten bliver bedst.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-04 18:01

Dennis Lange skrev:

>Er der nogen der ved, hvor man kan købe fotopapir på nettet, der har samme
>format som de julekort man kan få lavet hos fotohandleren?
>
>Jeg vil tro formatet er ca. 10x20 cm.

En søgning på http://edbpriser.dk viser
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95324

Men åbentbart ikke særlig udbredt hos forhandlerne, men det må jo
kunne skaffes.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-04 20:05

Dennis Lange wrote:
> Er der nogen der ved, hvor man kan købe fotopapir på nettet, der har
> samme format som de julekort man kan få lavet hos fotohandleren?

De er nok ikke så nemme at finde, men hvorfor ikke bare købe A4 ark og et
skæreapparat ?

Skæreapparatet er rart at have til andre opgaver og et A4 ark passer næsten
til 3 stk 10x20 - kun en smal stribe overskud på hver led.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Mads

Dato : 19-11-04 20:33

On Fri, 19 Nov 2004 20:05:08 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan.jve.invalid> wrote:

>Skæreapparatet er rart at have til andre opgaver og et A4 ark passer næsten
>til 3 stk 10x20 - kun en smal stribe overskud på hver led.

Uanset hvordan du vender det, så kan du ikke have overskud
på begge ledder hvis du skal dele et A4 ark op i 3 stk 10x20
for et A4 ark måler kun 297 mm på den lange led.
Du kan lave 3 stk på 9,9x20 cm.

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-04 21:40

Mads wrote:
> Uanset hvordan du vender det, så kan du ikke have overskud
> på begge ledder hvis du skal dele et A4 ark op i 3 stk 10x20
> for et A4 ark måler kun 297 mm på den lange led.
> Du kan lave 3 stk på 9,9x20 cm.

Du har ret - det var en huskefejl - jeg huskede det som et par mm over 300 -
men du har da ret - det lige under 300 mm.