Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 64MB, TV-Ut problem
Fra : Ingvald Kaldhussæter

Dato : 18-05-01 12:24

Hei har nettop anskaffet meg dette kortet og er meget godt fornøyd bortsett
fra en ting:

Jeg kan ikke starte opp maskina med TV-Ut kabelen tilkoblet kortet, dette
medfører at bildet på monitoren blir fullstendig uleselig. Kobler jeg i
kabelen etter oppstart er det ingen problemer.....er dette en bug?

Skjermen min er en Multiq 158E flatskjerm som støtter 640X480, 800X600 og
1024X768.

Noen som har erfart liknende...løsninger?

Mvh
Ingvald

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 18-05-01 15:15

Hvis du slår tv-out fra i ATI's skærm settings, så vil din monitor
starte op i 60hz men skifte til den rigtige frekvens når windows er
startet.

Mvh. Henrik

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 18-05-01 17:13

Henrik Nygaard <dsl37874@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvis du slår tv-out fra i ATI's skærm settings, så vil din monitor
>starte op i 60hz men skifte til den rigtige frekvens når windows er
>startet.

Er det ikke 50 Hz?
--
Rasmus Waehrens