Længsel - med Lene Siel
Fra : JRH

Dato : 18-05-01 11:34

Hej

I går hørte jeg i radioen en melodi der hed "Længsel" med lene Siel.

Jeg har siden ledt efter dette nummer på de CD.ere jeg kunne finde med Lene
Siel, men har ikke kunnet finde en Cd hvor denne melodi er med på.
Er der nogen der ved noget om denne melodi. Er den evt. udgivet på en
opsamlings CD eller lignende?

Hilsen

John

Fra : Anders.G.

Dato : 18-05-01 11:55

Hej John ....

Længsel med Lene Siel stammer fra en CD med navnet
"Aftenstemning" - jeg har fundet den på det store
Bibliotek i Århus - og vil tro du kan skaffe den hjem på
dit eget Bibliotek ....

Her kommer oplysninger fra Århus Bibliotek.:

Aftenstemning [musikoptagelse (cd)] / Lene Siel med Per Lindvall, Peter
Ljung, Søren Bundgaard, Poul Halberg, the City of Prague Philharmonics
dirigeret af Adam Klemens ... et al.. - S.l. : RecArt Music, p 2000. - 1 cd

RecArt Music 5298412
Delvis tekster på omslag
På påklæbet etiket
Indhold: Against the wind / duet m/ Jon English ; Lys & varme ; Kom stjerner
; Kom maj du søde milde ; Længsel ; Kærlighed ; Shoot for the moon / duet m/
Roger Whittaker ; Kringsatt av fiender ; Nocturne ; Sommerens sidste rose ;
Aften ; Trust your heart / duet m/ Jesper Lundgaard ; Skyggebokser ; Det er
min verden ; Mother nature / duet m/ Helmut Lotti ; Hun danser i solen ;
Underlige aftenlufte ; En yndig og frydefuld sommertid

Med venlinlig hilsen
Anders.G.