Trådløs telefon
Fra : Jens Christiansen

Dato : 18-05-01 05:53

Hej!

Jeg tænker på at købe en trådløs telefon, Tele Danmark har en Ascom Avena
233 til 1500 kr.Er der nogen der har erfaringer med den?
På forhånd tak for hjælpen.
Jens.

Fra : Heimo

Dato : 20-05-01 16:09

Har haft en Siemens 3015 i måned kostede også kr. 1500.- er meget glad for
den
fandt leverandør på www.pricerunner.dk

Fra : Dragon

Dato : 23-05-01 10:13

> "Jens Christiansen" <jhc@sport.dk> skrev i en meddelelse

Avena

Hej Jens,

jeg havde selv en Avena på prøve. Jeg tror den hed Avena 123 plus. Det var
en smadderlækker telefon - kunne stilles lodret på bordet for håndfri
samtaler osv. Desværre kunne nummerviseren ikke vise hvornår folk havde
ringet så det endte med jeg købte en Ericsson 260 i stedet.
Den har jeg også været glad for, men designet er ikke nær så fedt og den er
for lille til at kunne holdes med skulderen.

Hvis de nye Avenaer kan vise klokkeslættet/datoen for opringninger vil jeg
klart anbefale den.

--
Dragon