Tracing threads i windows
Fra : Nikolaj W.

Dato : 23-11-04 21:40

Hej

Jeg har et program kørende, som bliver startet af et andet, filnavnet i task
manager viser ikke det rigtige filnavn, synes engang jeg stødte på et
program i forbindelse med et borland produkt, som kunne trace alle processer
der kørte i windows, er der nogne der kan hjælpe mig?

Fra : Mogens Hansen

Dato : 23-11-04 21:43

"Nikolaj W." <nikolaj_dk@msn.com> wrote in message
> [...]
> program i forbindelse med et borland produkt, som kunne trace alle
> processer der kørte i windows, er der nogne der kan hjælpe mig?

Måske kan "SysInternals" utilitien "Process Explorer" hjælpe -
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/procexp.shtml

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Nikolaj W.

Dato : 23-11-04 22:13

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

> Måske kan "SysInternals" utilitien "Process Explorer" hjælpe -
> http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/procexp.shtml
>
> Venlig hilsen
>
> Mogens Hansen

Mange tak, det var lige det jeg havde brug for...

Undskyld til dem som mener det er off topic, men kunne ikke rigtigt finde et
sted, hvor folk var mere kvalificeret...