Gmail invitation
Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 02-12-04 17:59

Hej,

Egentlig troede jeg ikke at jeg ku' få noget at bruge en sådan email account
til, men efter en klassefest med min gamle skole (30-40 års jubilæum!!), blev
jeg udnævnt til at indsamle alle billeder og distribuere dem efterflg.

Det har givet nogle problemer med min nuværende konto, så jeg vi, i fald at der
er en der stadig ligger inde med en invitation, meget gerne be' om en.

Jeg har set at der for en 2-3 uger siden blev angivet et par mailaddresser man
kunne kontakte desangående, men da det er noget tid siden, spørger jeg her
først.

Min "rigtige" mailadresse står på min hjemmeside.

Pft,

--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-12-04 20:48

Kim Kolmorgen wrote:
CUT

Håber det er i orden jeg svarer i din tråd, ellers fjerner jeg den
selvfølgelig igen.

Jeg kunne også tænke mig en Gmail konto, og så måske en
til min far. Han har i øjeblikket Ofir, og det er ikke noget
at råbe hurra for.

Mange tak.

Min e-mail adresse er ægte.

Mvh Martin Andesen

Fra : Michel Christensen

Dato : 02-12-04 21:18

Martin Andersen wrote:
> [...]
>
> Jeg kunne også tænke mig en Gmail konto, og så måske en
> til min far. Han har i øjeblikket Ofir, og det er ikke noget

Prøv at læse lidt tilbage i gruppen. Der er stadig flere hos jie.dk.

--
Best regards
Michel Christensen