Time out i Forte Agent.
Fra : Henning Lund

Dato : 29-11-04 20:40

Jeg oplever tiltider at Agent opgiver for hurtigt hvis nyhedsserveren
ikke svarer eller stopper op når jeg f.eks skal hente en fil ind fra
dk.binaer. Kan man ændre tiden der går inden Agent opgiver?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-11-04 20:57

Henning Lund skrev:

>Jeg oplever tiltider at Agent opgiver for hurtigt hvis nyhedsserveren
>ikke svarer eller stopper op når jeg f.eks skal hente en fil ind fra
>dk.binaer.

Det har jeg ikke oplevet. Ja, altså nok en time-out, men så var
der altså også en grund til det.

>Kan man ændre tiden der går inden Agent opgiver?

Jeg ved det ikke.

Mine indstillinger under "User and System" - "Online" er:

Times to retry...: 0
Pause between ...: 10 seconds
og hak ved "Continue processing", men det sidste har ikke noget
med time-out at gøre.

På samme side kan du bede om at få skrevet en logfil, men om den
viser noget nyttigt, ved jeg ikke. Jeg har slået den fra.

--
Bertel

Fra : Hisp

Dato : 29-11-04 22:48

Jeg har det samme problem

Kan det have noget at gøre med udbyderen?? Jeg bruger TDC

vh/H

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-11-04 01:31

Hisp skrev:

>Jeg har det samme problem
>Kan det have noget at gøre med udbyderen?

Ja, det kan det godt. Jeg ville dog forvente at der i så fald kom
klager over det i udbydergruppen.

>Jeg bruger TDC

Det gør Henning Lund også. Prøv evt. at spørge i TDC's interne
grupper.

--
Bertel

Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-04 20:10

Bertel Lund Hansen skrev:

> Ja, det kan det godt. Jeg ville dog forvente at der i så fald kom
> klager over det i udbydergruppen.

> Det gør Henning Lund også. Prøv evt. at spørge i TDC's interne
> grupper.

Godaften de herrer, det hjælper ikke at spørge i de interne grupper,
Hisp og jeg er tilsyneladende de eneste 2 i DK som har de problemer,
sidst jeg spurgte var alle uforstående.
Jeg ville bare gerne at man kunne lokke Agent til at være mere
hårdlivet, og forsøge at bibeholde forbindelsen.

Fra : Kim Hansen

Dato : 30-11-04 21:25

On Tue, 30 Nov 2004 20:10:04 +0100, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Godaften de herrer, det hjælper ikke at spørge i de interne grupper,
>Hisp og jeg er tilsyneladende de eneste 2 i DK som har de problemer,

Nej, i er da ikke alene, jeg har også problemet.
Og jeg bruger sjovt nok også TDC, så det må vel være der et sted det
er galt.

>sidst jeg spurgte var alle uforstående.
>Jeg ville bare gerne at man kunne lokke Agent til at være mere
>hårdlivet, og forsøge at bibeholde forbindelsen.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-04 21:47

Kim Hansen skrev:

> Nej, i er da ikke alene, jeg har også problemet.
> Og jeg bruger sjovt nok også TDC, så det må vel være der et sted det
> er galt.

Hvad så med at vi spørger i den interne gruppe igen?