Nyhedsgrupper hos TDC ?
Fra : no@way.sk

Dato : 23-11-04 22:01

Hej.

Jeg har fået tilbudt ADSL hos TDC via mit arbejde og vil nu gerne høre
hvilke danske nyhedsgrupper der findes hos TDC.

Jeg har rodet rundt på www.tdc.dk men kan ikke finde en liste.

Er der nogen som gider hjælpe med en liste.

På forhånd tak.

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-11-04 22:15

Den 23 nov 2004 mumlede noget i denne stil:

> Er der nogen som gider hjælpe med en liste.

Yessir!

Her er den gruppe jeg ser i mit login:

http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/groups.txt

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-11-04 22:17

Den 23 nov 2004 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/groups.txt

(Tekstgrupper)

Hmm... Ser lige om jeg kan finde de binære også..

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-11-04 22:20

Den 23 nov 2004 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/groups.txt

TDC skriver det selv her:

http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/kategorier/alle

Dog ej heller binært...

--
Palle Jensen

Fra : no@way.sk

Dato : 23-11-04 22:47

Hej Palle.

Tak for din post.

Betyder det, at TDC ikke har de binaere grupper?

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-11-04 23:08

Den 23 nov 2004 mumlede noget i denne stil:

> Hej Palle.
>
> Tak for din post.
>
> Betyder det, at TDC ikke har de binaere grupper?

Nej overhovedet ikke.

TDC har 2 servere. En til tekst, og en til binaer. Jeg antager at den
liste jeg linkede til er dem som figurerer på text serveren.

Den binære server indeholder faktisk også alle tekstgrupperne.

Umiddelbart kan jeg udfra min egen XNews liste se der må være omtrent
2685 binære grupper. Jeg kan desværre ikke finde ud af at lave en
liste?!

--
Palle Jensen

Fra : no@way.sk

Dato : 23-11-04 23:12

OK - du skal ihvertifald have tak for forsøget.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-11-04 23:46

no@way.sk skrev:

>Betyder det, at TDC ikke har de binaere grupper?

Virker mailadressen?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : no@way.sk

Dato : 24-11-04 00:16

nej - blot en fake adresse

kan du ikke poste en liste her

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 24-11-04 00:28

no@way.sk skrev:

>kan du ikke poste en liste her

40000 linier? Nej

Fra : no@way.sk

Dato : 24-11-04 00:30

Ha ha.

Det kan jeg godt forstå.

Men jeg søger nu blot de danske grupper.

On Wed, 24 Nov 2004 00:27:49 +0100, Kaj Svenningsen

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 24-11-04 00:56

no@way.sk skrev:

>Men jeg søger nu blot de danske grupper.

Se efter i news:dk.test

Fra : mig

Dato : 05-12-04 15:07

Kaj Svenningsen <news@kajsvenningsen.dk> wrote in news:co0m6n.3vvv6ln.1