E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird - mark as read
Fra : ___PSir___

Dato : 23-11-04 17:49

I OE kan man vælge at når man forlader en nyhedsgruppe, så markedes alle
meddelelser som læst, således at man ved næste besøg kan se præcis, hvad
der måtte være kommet siden sidst.
Jeg kan ikke lige finde sådan en funktion i Thunderbird - men det kan
vel ikke passe? Jeg må overse et eller andet...?
preben

Fra : Kasper Christensen

Dato : 23-11-04 18:37

___PSir___ wrote:
> [...]
> Jeg kan ikke lige finde sådan en funktion i Thunderbird - men det kan
> vel ikke passe? Jeg må overse et eller andet...?

Hej Preben

Du skal trykke på K ud for hvert emne.

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : ___PSir___

Dato : 24-11-04 14:47

Kasper Christensen wrote:

> Hej Preben
>
> Du skal trykke på K ud for hvert emne.

Altså, jeg kan godt se, at man kan højreklikke og vælge "mark as read"
el.lign. - men det var nu smartere, hvis man generelt kunne vælge, at de
skulle registreres som læst, når man forlod gruppen - som i OE.
Bortset fra det, så hjælper det altså ikke noget, at jeg trykker K.
Mener du bare alm. K på tastaturet, eller hvad? Det kan jeg ikke få til
at virke, heller ikke med CTRL+K el.lign. ??
preben

Fra : Niels Kruse

Dato : 28-11-04 12:25

___PSir___ wrote:

> [...]
> Mener du bare alm. K på tastaturet, eller hvad? Det kan jeg ikke få til
> at virke, heller ikke med CTRL+K el.lign. ??

Shift+Ctrl+c

--
niels