Klient der virker som Mail.App
Fra : Michel Christensen

Dato : 23-11-04 11:07

Hej.

Jeg er for kort tid siden skiftet fra Mac til PC, og i den forbindelse
efterlyser jeg et mailprogram der i det store og hele minder om Mail.app.

Altså noget der er simpelt og hurtigt, og gerne lidt eye-candied UI.
Desuden må den gerne kunne håndtere GPG/PGP - dog ikke et krav.

Nogen bud?

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Martin Schultz

Dato : 23-11-04 15:58

Michel Christensen <invalid@account.here> skrev 2004-11-23:
> [...]
>
> Altså noget der er simpelt og hurtigt, og gerne lidt eye-candied UI.
> Desuden må den gerne kunne håndtere GPG/PGP - dog ikke et krav.

Thunderbird, standard temaet er måske ikke det kønneste men du kan
downloade oceaner af andre og få den til at se ud som du vil have.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Michel Christensen

Dato : 23-11-04 21:04

Martin Schultz wrote:
> Thunderbird, standard temaet er måske ikke det kønneste men du kan
> downloade oceaner af andre og få den til at se ud som du vil have.

Jep - desværre er TB bare overkill til mit forbrug (rent mail-mæssigt).
Der er simpelthen alt for mange håndtag at hive i :)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Anders Lund

Dato : 24-11-04 06:36

Michel Christensen wrote:

> Jep - desværre er TB bare overkill til mit forbrug (rent mail-mæssigt).
> Der er simpelthen alt for mange håndtag at hive i :)

What?!?

Nå, ja.... det må være en Mac ting. :) Jeg ikke lige hvor simpel
Mail.App er, men der er ikke så mange ting at skrue på i TB og dem der
er der, behøver du ikke at gøre noget ved. Så du mangler bare et lækkert
tema.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michel Christensen

Dato : 24-11-04 09:11

Anders Lund wrote:
> [...]
> Mail.App er, men der er ikke så mange ting at skrue på i TB og dem der
> er der, behøver du ikke at gøre noget ved. Så du mangler bare et lækkert

Det er muligt - desværre fandt jeg kun ét theme på update.mozilla.org,
og det ændrer kun 4-5 ikoner i folders-list.

Har du en god source, du kan anbefale?

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Mikkel U.

Dato : 24-11-04 20:36

Michel Christensen wrote:

> Det er muligt - desværre fandt jeg kun ét theme på update.mozilla.org,
> og det ændrer kun 4-5 ikoner i folders-list.
>
> Har du en god source, du kan anbefale?

http://home.comcast.net/%7Elynchknot/tthemes.html

http://www.tom-cat.com/mozilla/thunderbird.html

/mikkel
--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein