Overclocke et x800 pro til et x800 Xt???
Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-12-04 17:09

Hejsa.

Jeg har netop købt et Sapphire RADEON X800 PRO / 256DDR
Jeg har hørt at man få det til at køre som et xt kort, er det rigtigt?
Hvis ja, hvordan, gerne udførlig guide og måske på dansk

Mvh.

Jesper.

Fra : Allan / Kolding

Dato : 01-12-04 18:04

Det kan kun lade sig gøre med et VIVO kort.

http://paddy007uk.freeservers.com/VGAbios/ATI%20RADEON%20x800%20Pro%20VIVO%20FLASH%20GUIDE.htm

--
Allan / Kolding

KLIP

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-12-04 19:33

> Det kan kun lade sig gøre med et VIVO kort.
>
> http://paddy007uk.freeservers.com/VGAbios/ATI%20RADEON%20x800%20Pro%20VIVO%20FLASH%20GUIDE.htm

Okay, hvad sker der hvis jeg prøver det med denne guide?

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 01-12-04 20:31

Jesper Hansen wrote:

> Okay, hvad sker der hvis jeg prøver det med denne guide?

Du ødelægger det formodentlig, da det er meget få kort der ikke er vivo, der
kan blive til xt kort... Man kan vist nok ikke "fjerne" de sidste 4
pipelines igen, når de først er åbnet...

Jeg købte selv et Gecube x800pro Vivo, og kører nu som et xt kort...

M V H

Peter Jakobsen