Nvidia Dualview, alt-tab problem
Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-12-04 02:06

På mit FX5200U har jeg 2 crt skærme forbundet, den ene via dvi adapter (ved
ikke om det har noget at sige her)

Jeg kan fint køre et fuldskærm spil/program på den ene monitor og bevare
skrivebordet på det andet. Problemet er når jeg alt-tab'er væk fra fuldskærm
over til et program som kører på den anden monitor, så springer den skærm
jeg tabber væk fra også ind på skrivebordet, selvom det egenligt er
unødvendigt.

Kan man lave om på det ? Det skulle gerne være sådan at f.eks. spillet
forblev i fuldskærm på den ene monitor, mens fokus blev flyttet over på den
anden monitor og det program jeg tabbede til.

Har prøvet været inde i nView funktionerne, men kan ikke rigtig finde noget
der?

Nogen bud?

Kører med 66.93 driverne på win xp.

xpost dk.edb.hardware.grafikkort (fut), dk.edb.system.ms-windows