shuttle/micro PC hvad kan de?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-12-04 17:57

Hej!

Nogen der har forstand på de her:
http://masl.gnomehack.com/?E2F716CE9

Jeg skal bruge den til lyd/film nede i stuen, men jeg er i tvivl om hvorvidt
den bliver "trukket" af min PC eller om den kan køre "alene".

Nogen der kan hjælpe?

Mvh Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-12-04 18:15

Thomas Hjort wrote:

> Nogen der kan hjælpe?

Det er jo bare en kompakt PC. Der skal RAM, CPU og harddisk i og så er
du kørende.

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper

Dato : 02-12-04 19:11

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal bruge den til lyd/film nede i stuen, men jeg er i tvivl om
> hvorvidt den bliver "trukket" af min PC eller om den kan køre "alene".

Så vil jeg ikke håbe det er stumfilm du skal se, for den larmer.
Men den er da cool at se på.
/Jesper

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 02-12-04 19:29

"Jesper" <mandarinen@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så vil jeg ikke håbe det er stumfilm du skal se, for den larmer.

Jeg har en Shuttle SN41G2 V2 og den larmer ikke specielt meget. Selvfølgelig
siger den noget, men det kan i hvert fald sagtens gå til film osv.

Om det er anderledes med nyere modeller skal jeg ikke kunne sige.

Vh Kim