Ældre Hp 5L
Fra : Claus

Dato : 02-12-04 13:21

Jeg har en gammel laser printer, der trækker 3 eller flere stykker papir
igennem når der skal printes.
Jeg så engang et link, til en side hos hp, hvor man kunne bestille et
"værktøj" der kunne sætte et
nyt stykke gummi i bunden af den lodrette papir holder.
Der er vel ikke nogen der kan huske det link?

Jeg har nemlig samme problem, med en Canon LPB-660 og indmaden i de 2
printere ligner hinanden ret meget,
så måske kunne det værktøj også bruges her.

Mvh.
Claus

Fra : kenzo

Dato : 02-12-04 13:25

kan man ikke rengøre gummi`en med sprit så den får den ru overflade igen

Fra : Claus

Dato : 02-12-04 13:42

"kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> skrev i en meddelelse
> kan man ikke rengøre gummi`en med sprit så den får den ru overflade igen
Jo, men jeg var ikke helt sikker på om det var en go ide :)
Fandt det link jeg søgte
http://195.92.173.150/hp_select_countries.asp
men det eksistere ikke længer :/

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-12-04 17:03

"Claus" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> indmaden i de 2 printere ligner hinanden ret meget,
> så måske kunne det værktøj også bruges her.

Hvis du kan afhente i Nakskov, kan du få et af mig.

- Martin

Fra : Steffen Møller

Dato : 03-12-04 13:10

On Thu, 2 Dec 2004 13:21:25 +0100, "Claus" <no@no.no> wrote:

> [...]
>printere ligner hinanden ret meget,
>så måske kunne det værktøj også bruges her.

http://www.fixyourownprinter.com

brugte jeg til en 5L'er - virkede glimrende.

/Møller

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 10:10

Thu, 2 Dec 2004 13:21:25 +0100, Claus <no@no.no> skrev:

> [...]
> printere ligner hinanden ret meget,
> så måske kunne det værktøj også bruges her.

Jeg har haft samme problem. Gennem oplysningssiden for 6l bestilte jeg en
pakke, der indeholdt et eller andet slags lim og nu virker maskinen igen.
Hos nogle forhandlere kan man købe dette sæt.
Man kan også formedelst 300-400 kr få skiftet et eller andet ud.
Det er nok værd at reparere, da det er en god skriver.

MVH.
Jens