LUKKET? er pc-land lukket ????
Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 01-12-04 17:11

De skulle åbne efter "ombygning" idag 1/12 kl 10
telefonen siger dyt dyt dyt
faxen siger nummeret er udgået

Jeg spørger fordi en af mine venner har en HD til rep/ombygning.

Er der nogen her i gruppen der ved noget ???

Med venlig hilsen
Lars (København nord)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-12-04 17:30

complex-fjernes-@pc.dk skriblede og skrablede følgende:

> [...]
> faxen siger nummeret er udgået
>
> Jeg spørger fordi en af mine venner har en HD til rep/ombygning.
> Er der nogen her i gruppen der ved noget ???

Forklaringen er da ret tydelig på deres hjemmeside?!

Claus

Fra : Henning

Dato : 01-12-04 17:32

On Wed, 01 Dec 2004 17:10:41 +0100, complex-fjernes-@pc.dk wrote:

>De skulle åbne efter "ombygning" idag 1/12 kl 10
>telefonen siger dyt dyt dyt
>faxen siger nummeret er udgået

www.pc-land.dk oplyser de er overdraget til Falconer Data

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : JSH [9800]

Dato : 01-12-04 17:32

<complex-fjernes-@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> faxen siger nummeret er udgået
>
> Jeg spørger fordi en af mine venner har en HD til rep/ombygning.
>
> Er der nogen her i gruppen der ved noget ???

se www.pc-land.dk
Overdraget til Falkoner Data og åbner primo december

Fra : Hvem mig

Dato : 02-12-04 14:28

En af dine venner ... eller en af dine kunder ?

mvh mig