Hvornår kommer der sempron mobile
Fra : Jakob

Dato : 30-11-04 19:30

Har lige været inde og kigge hos amd og deres sempron 3000 mobile ser
spændende ud, men kan den købes nogen steder nu ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 01-12-04 00:31

Jakob wrote:
> Har lige været inde og kigge hos amd og deres sempron 3000 mobile ser
> spændende ud, men kan den købes nogen steder nu ??

Nu er jeg nysgerrig; hvorfor er den interessant? Effektforbrug?

(Jeg har en Sempron 3100+ stående her ved siden af).

--
Steen Suder

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 01-12-04 08:32

On Wed, 01 Dec 2004 00:30:56 +0100, "Steen Suder, privat"
<sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

>Nu er jeg nysgerrig; hvorfor er den interessant? Effektforbrug?
>
>(Jeg har en Sempron 3100+ stående her ved siden af).

Han vil have fri multiplier, ligesom på XP mobile, plus lav
driftsspænding. Men gode resultater kan nås alligevel, jvnf. artiklen
fra www.xbitlabs.com

mvh

John

Fra : Jakob

Dato : 01-12-04 18:11

> Han vil have fri multiplier, ligesom på XP mobile, plus lav
> driftsspænding.

Næmli ja :+), selv uden nogen oc erfaring kan jeg se at det da nok ville
være interessant, specielt fordi den er sat til 25 W, det er fandeme
ikke meget.

Men gode resultater kan nås alligevel, jvnf. artiklen
> fra www.xbitlabs.com

Næmli ja, jeg overvejer og overvejer om jeg skal gå den vej, men
desværre kan jeg se at 3200 sgu da er blevet noget kostbart siden jeg
handlede sidst desværre.

Hygge

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 02-12-04 01:19

> Næmli ja :+), selv uden nogen oc erfaring kan jeg se at det da nok ville
> være interessant, specielt fordi den er sat til 25 W, det er fandeme
> ikke meget.

Ja det lyder faktisk meget spændende! - Så kan den køles passivt hvis ellers
der er lidt luftcirkulation i kabinettet!

Jeg har en Duron 700 (~30W max) som jeg kan holde kølig nok uden en blæser
:)

Brian

Fra : Jakob

Dato : 01-12-04 18:12

> (Jeg har en Sempron 3100+ stående her ved siden af).

Er du tilfreds med den, overvejer selv en sådan til erstatning for en xp
1700.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 21-12-04 15:34

Jakob wrote:

> Er du tilfreds med den, overvejer selv en sådan til erstatning for en xp
> 1700.

Jeg har indtil videre ikke set nogen grund til at skifte den ud med
noget andet. Det er en fin Linuxmaskine.

--
Steen Suder