strøm issue
Fra : Steffen Møller

Dato : 30-11-04 01:23

Jeg har lige installeret ASUS probe fordi min processor var blevet
lige varm nok (86 C) - hvilket skyldtes at luftvejen ud af spanden var
blokeret...

Men nu siger Asus probe at min +12 V er "out of threshold" og ligger
på 13.376 V.

Jeg har et ASUS A7V266 med en 1400 thunderbird + 2 hardiske + 1 optisk
+ et Geforce 440MX (hvor køleren er gået).

Er jeg ved at brænde min spand af eller er PSU'en underdimensioneret?
Det skal lige siges at min gamle PSU en dag stod af, og jeg har taget
en fra en tilfældig anden spand.

/Møller