War of the Worlds
Fra : Martin Andersen

Dato : 02-12-04 18:25

Er der andre end mig der syntes at plottet burde have været
opdateret ? Marsboere der invaderer ? I 1953 var man jo ikke klar
over om Mars kunne være beboet, men i dag ved enhver idiot
at der ikke eksisterer nogle marsboere.

Måske har jeg misforstået, er det en komedie ?

Martin.

Fra : S. Andersen

Dato : 02-12-04 18:50

"Martin Andersen" <martin@al-data.dk> wrote in message
> [...]
> opdateret ? Marsboere der invaderer ? I 1953 var man jo ikke klar
> over om Mars kunne være beboet, men i dag ved enhver idiot

Er du sikker ?

> Måske har jeg misforstået, er det en komedie ?

Mars Attack!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 02-12-04 20:43

On Thu, 02 Dec 2004 18:25:05 +0100, Martin Andersen
<martin@al-data.dk> wrote:

>Er der andre end mig der syntes at plottet burde have været
>opdateret ?

Det blev det jo i Independence Day.

Jeg ved ikke meget om Spielbergs projekt, men måske lægger det sig tæt
op ad Welles' bog og foregår i det vitorianske England. Ved nogen
noget om det?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-12-04 21:56

Niels Søndergaard wrote:

> Jeg ved ikke meget om Spielbergs projekt, men måske lægger det sig tæt
> op ad Welles' bog og foregår i det vitorianske England. Ved nogen
> noget om det?

In what time period does the film take place?

The latest WOTW movie is said to have no relation whatsoever (other than
the Martians) to the famous classic film of the same name that opened in
1953. While the earlier version took place in Los Angeles, the modern
version will showcase the invasion in a "working-class environment" in
the New England area according to WOTW screenwriter David Koepp. Koepp
felt that it "would be very interesting" to put the film in a "rusting,
industrial America-look".

http://www.waroftheworldsfilm.com/synopsis_faq.shtml

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-12-04 10:00

Martin Andersen wrote:
> [...]
> opdateret ? Marsboere der invaderer ? I 1953 var man jo ikke klar
> over om Mars kunne være beboet, men i dag ved enhver idiot

....men hvad med de rumvampyrer vi jævnligt hører om i dk.medier.tv?

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 03-12-04 10:41

On Fri, 3 Dec 2004 10:00:20 +0100, "Jesper Brogaard" <me@privacy.net>
wrote:

>...men hvad med de rumvampyrer vi jævnligt hører om i dk.medier.tv?

For sent. De blev brugt i Life Force.

Mvh
Niels Søndergaard