Hjælp til mailscript ønskes
Fra : BoS

Dato : 02-12-04 10:24

Hej gruppe

Jeg har købt et postkortmodul
(http://popsoft.info/popcard/PopCard/popcard.php) som virker ganske fint og
fornuftigt.

Men jeg skal have ændret en lille bitte smule i scriptet, således, at
modtagererne af kortet vil blive sendt som bcc i stedet for som almindelig
modtager.

Det er fordi kortet skal udsendes til 200 modtagere af gangen for et firma,
og så ville det jo ikke være så smart, at alle modtagerne kan se hinanden.

Jeg vil ikke sende koden her i gruppen, da ham der har lavet den nok ville
blive ked af det så, men jeg håber at nogen vil hjælpe mig alligevel.

Jeg sidder klar ved mailen. Jeg vil gerne betale en "plov" til den, der kan
hjælpe mig med at løse problemet.

Med venlig hilsen
Bo
elskak (a) hotmail . com

Fra : Jesper Laursen

Dato : 02-12-04 13:37

On 02/12/04 10:23, BoS wrote:
> Men jeg skal have ændret en lille bitte smule i scriptet, således, at
> modtagererne af kortet vil blive sendt som bcc i stedet for som almindelig
> modtager.

Find det sted der bliver sendt mail. Der gøres sikkert brug af mail()
funktionen.
Der bliver alle modtagere sikkert tilføjet Cc: i headeren af mailen.
Dette skal ændres til Bcc.

Se http://dk2.php.net/manual/da/function.mail.php for flere informationer.

> Det er fordi kortet skal udsendes til 200 modtagere af gangen for et firma,
> og så ville det jo ikke være så smart, at alle modtagerne kan se hinanden.

Ja, det ville nok være en god ide :)

> Jeg sidder klar ved mailen. Jeg vil gerne betale en "plov" til den, der kan
> hjælpe mig med at løse problemet.

Hmm, ved ikke om det er helt lovligt at tilbyde penge herinde, men hvis ud
har for mange penge, kan jeg da hurtigt sende dig en regning :)

--
Jesper Laursen
http://www.lauer.dk/

Fra : BoS

Dato : 02-12-04 14:01

> Hmm, ved ikke om det er helt lovligt at tilbyde penge herinde, men hvis ud
> har for mange penge, kan jeg da hurtigt sende dig en regning :)

Hej Jesper

Undskyld, men det her var vist den mest seriøse gruppe, jeg kunne finde. De
der opslags stillinger virker lidt vidtomfavnende.

Jeg har fundet en løsning på problemet. Ellers tak for hjælpen.

mvh Bo