TDC Nettid
Fra : J. Jensen

Dato : 02-12-04 09:43

Min computer er tilkoblet TDC via ISDN.
Når jeg vil ind på TDC hjemmeside for at se, hvor meget Nettid jeg har
tilbage,
får jeg besked på at indtaste brugernavn og password i et felt til "højre "
Det vil sige det nævnte felt, til højre,dukker bare aldrig op på siden.
Så kan jeg jo heller ikke indtaste noget.
TDC siger at det er min computer der spærrer for at feltet kan komme frem.
Jeg har gentagende gange oplevet dette fenomen.
Er der andre der er i samme situation.

J.J.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 02-12-04 12:56

"J. Jensen" <nyhedha(fjern222)@pc.dk> enriched usenet with:

> [...]
> TDC siger at det er min computer der spærrer for at feltet kan komme
> frem. Jeg har gentagende gange oplevet dette fenomen.

Jeg mener at kunne huske noget om problemer med TDC Online og script-
/reklameblokering i Norton Internet Sikkerhed.

Hvis du har sikkerhedssoftware installeret på maskienen, så prøv at
deaktivere det. Du kan også prøve med en anden browser, f.eks. Firefox:
http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Foreigner - I Wanna Know What Love Is