Hjælp vi har fundet en killing på vejen ig~
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 01-12-04 11:55

Hej
Ja, hvorfor det altid er os, ved jeg ikke, men Else skulle afsted for at
handle og cyklede til købmanden, kort før hun nåede det, så hun 2 flotte
dådyr inde på marken og stod af cyklen, for at nyde synet. Med et hørte hun
en lille miauven, og satte sig ned på hug, og inde i vejsiden sad en lille
killing på omkring 5-6 uger. Der var ingen huse lige ved, og ingen
mennesker, hvad skulle hun gøre, hun ringer hjem og jeg sørger for der
kommer en taxa og henter hende, cyklen og killingen. Den er mørkegråstribet.
Det er en han, og han var meget sulten, vi har midlertidig døbt ham Tiger.
Men Pippi gør ikke ham noget med han er skræmt fra sans og samling og bider
ud efter hende, så hun kan desværre ikke bliver oppe hos os , men Else har
lukket kattelemmen, kaldt de andre katte ind, og nu går han derude samme med
dem, og vi har prøvet at ringe til de huse på vejen, men ikke fået kontakt
med nogen endnu, men vi prøver igen i aften, det kan jo være de er på
arbejde. Men altså at finde to efterladte killinger på mindre end 5 måneder,
det er næsten for meget. Nu prøver vi først at se om der er nogen der savner
ham, ellers sælger vi ham. Ih altså vi kan aldrig tilrettelægge noget, jeg
fik ikke lavet det jeg ville her og Else fik ikke handlet, og nu har vi så
en lille killing vi skal tage os af. Jeg håber han bare er stukket af, for
hvis han også er efterladt som Elvis var så bliver jeg gal

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Denise

Dato : 01-12-04 14:02

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> en lille killing vi skal tage os af. Jeg håber han bare er stukket af, for
> hvis han også er efterladt som Elvis var så bliver jeg gal

Jeg kan godt forstå du bliver gal over at folk ikke kan passe på deres
katte, eller måske ligefrem har dumpet den. Det eneste jeg kan sige, godt I
fandt den lille killing, eller måske var det i virkeligheden killingen der
fandt jer, hvad ved man
Håber I finder en ejer der savner den.

--
Hilsen Denise

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 01-12-04 17:10

Hej
Ja, vi fandt ejerene, men de sagde de havde killingerne ude i et skur og han
var så lille, så vi besluttede at beholde ham, og det fik vi lov til de var
bare glade for at være af med ham. Så nu hygger han ude i rummet sammen med
gårdkattene.

Fra : Denise

Dato : 01-12-04 18:41

Alice Trauelsen wrote:
> [...]
> og han var så lille, så vi besluttede at beholde ham, og det fik vi
> lov til de var bare glade for at være af med ham. Så nu hygger han

Dejligt I kan tage jer af ham, nu de andre var ligeglade.

--
Hilsen Denise