Kan det dog blive ved? Så da hellere tilba~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-11-04 22:44

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-12-04 10:08

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
news:nQ5rd.3202$V94.879@news.get2net.dk

> http://www.apple.com/trailers/wb/constantine/

Årh kom glad, den ser da ud til at være en glimrende gang ramasjang
underholdning.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-12-04 15:52

> Årh kom glad, den ser da ud til at være en glimrende gang ramasjang
> underholdning.
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Må indrømme jeg var lidt forhastet til at skrive denne tråd... Så "plakaten"
og troede at der var tale om Kong Konstantin... My bad...
Selvom jeg ikke er meget mere positiv efter at have set denne trailer...
Lidt for meget.......

Hov... Keanu Reeves... Hmm... Han kan slåsse, har været med i Djævlens'
Advokat, middelmådig skuespiller... Lad os lave en "efterligning" af "Van
Diesel"....

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 01-12-04 21:45

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
>
> Hov... Keanu Reeves... Hmm... Han kan slåsse, har været med i Djævlens'
> Advokat, middelmådig skuespiller... Lad os lave en "efterligning" af "Van

Jeg håber ikke at de ødelægger alt for meget. Men alternative
tegneserier figurer er i vælten lige i øjeblikket. Og det er ikke alle
filmene der er lige gode. Men man har vel lov til at håbe. :)

mvh Magnus

Fra : Erik

Dato : 01-12-04 15:53

Søren Kjeldsen wrote:
> http://www.apple.com/trailers/wb/constantine/

Den ser da fed ud.

--
Erik

Fra : David T. Metz

Dato : 02-12-04 16:24

Søren Kjeldsen wrote:
> http://www.apple.com/trailers/wb/constantine/

Ligner Matrix møder Exocisten og From Dusk till Dawn.

David