"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote in
news:Xns95B2A5B8FFDDAJMoUsenetPost@212.54.64.134
>> Sendte direkte til værkstedet, telefonen er købt gennem
>> Shopmore så den serviceres af TDC's værksted i Odense. Den er
>> sendt direkte dertil.
> Selv om Shopmore henvise til TDC Centralværksted, burde der ikke
> være nogle problemer i at bruge f.eks. TeleService eller
> TeleCare (De henviser nok bare til TDC for at sikre lidt ekstra
> indtjening indenfor koncernen) - i hvert fald ikke de første
> 12-18 mdr. fra produktionsdato.
Siemens selv henviser også bare til "et autoriseret værksted", ikke
engang forhandleren.
> Overvej evt. at bruge TeleCares Walk-In shops, eller udfyld
> deres reparationsskema online på
www.telecare.dk. De praler med
> at de klarer 75% af reparationerne samme dag som de modtages.
> (Hvorvidt det passer skal jeg dog ikke kunne sige)
Er da måske et forsøg værd, meeeen, nu har jeg fået indrømmelser,
pakkelabel til forsendelse samt lovning på en hastesag når telefonen
kommer ind til rep. igen.
Værkstedet havde blot opdateret softwaren og "testet ok" på trods af
en konkret og specifik fejlbeskrivelse af en fejl der *ikke* er
blevet rettet.
Så TDC's værksted får et forsøg mere.
--
..: Henrik Stidsen -
http://hs235.dk/ -
http://hs235.dk/blog/ ::...
"Alot of people may not know this but I happen to be quite famous"