Titel på Robin Hood-agtig film
Fra : Andreas

Dato : 29-11-04 23:14

Jeg er kommet i tanke om flere ting fra denne film jeg efterlyste for et
stykke tid siden:

1) Hovedpersonens makker er stum og hedder måske Mario eller Dario eller
sådan noget

De gamel oplysninger:

2) Starter med at nogle folk kaster hatte op i luften og hovedpersonen
skyder en af hattene med bue og pil.

evt. lille spoiler:

3) Senere skal han hænges, men han overlever fordi han har nogle kroge til
at holde galgel fra halsen.

Andreas

Fra : Jan Andersen

Dato : 29-11-04 23:27

On Mon, 29 Nov 2004 23:14:28 +0100, "Andreas"
<andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> wrote:

> [...]
>
>evt. lille spoiler:
>
>3) Senere skal han hænges, men han overlever fordi han har nogle kroge til

Det lyder som en rigtigt tju-bang fra min barndom: The Crimson Pirate
med Burt Lancaster (Den Knaldrøde Pirat vist nok) ?
Rigtig god film.
--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-11-04 01:07

> Det lyder som en rigtigt tju-bang fra min barndom: The Crimson Pirate
> med Burt Lancaster (Den Knaldrøde Pirat vist nok) ?
> Rigtig god film.

Det er snarere den her:

The Flame and the Arrow
http://www.imdb.com/title/tt0042464/

Mark

Fra : Malene Hald

Dato : 30-11-04 23:41

> Det er snarere den her:
>
> The Flame and the Arrow
> http://www.imdb.com/title/tt0042464/

Den har i hvert fald det med galgen og bøjlen, det kan jeg nemlig huske:)

Malene

Fra : Andreas

Dato : 01-12-04 04:05

Mange tak for hjælpen!

Fra : Old Son

Dato : 01-12-04 09:47

"Andreas" <andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> wrote in message news:<41ad34c2$0$56320$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Mange tak for hjælpen!
>

> "Malene Hald" <malenehaldREMOVESPAM@stofanet.dk> wrote in message

Fed film! Burt Lancaster er the man! Hans selvudførte akrobatikstunts
er høj klasse :)

Old Son