pop3 hos webspeed
Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-11-04 19:00

Min bror har fået webspeed i søndags, jeg var inde og hjælpe ham med at
sætte det hele op, men tidspresset var stort, og afhentning af mail
svipsede for os, så nu kan han ikke hente mail med Outlook.

Hans e-mail er dittendatten @ webspeed.dk

Hvor meget skal han logge på pop3 serveren med?
dittendatten hvordan finder den udaf hvilket af de 3 domæner han kan vælge
mellem?

Hvordan sætter man webmailen til at bruge et af de 5 aliaser, istædet for
e-mailadressen?

Ivar Madsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-11-04 20:35

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor meget skal han logge på pop3 serveren med?
> dittendatten hvordan finder den udaf hvilket af de 3 domæner han kan vælge
> mellem?

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_sprgsml_svr_oe56_knt_opret
er der en guide, godt nok til oe, men de informationer der skal bruges er
vist de samme til MS Outlook

> Hvordan sætter man webmailen til at bruge et af de 5 aliaser, istædet for
> e-mailadressen?

Meddelelsesregler , samt at oprette 5 konti i mailprogrammet med hver
sin mailadresse

Egentligt kan du sikkert få bedre svar om meddelelsesreglerne i
news:dk.edb.internet.software.mail+news (MS Outlook)
eller news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express (hvis det er
til Outlook Express)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk