Søges: ASUS M2400N ejer i Odense
Fra : Peter Mogensen

Dato : 29-11-04 16:27

Hej,

Jeg har en ASUS M2400N laptop som jeg iøvrigt er meget glad for.

Problemet er at den har en underlig lav Wifi rækkevidde og stabilitet
sammenlignet med andre maskiner i huset.

Inden jeg sendte den til RMA ville jeg gerne være 100% sikker på at den
faktisk var defekt og at det ikke bare var den specielle kombination af
ASUS-laptop og Linksys-AccessPoint, der var problemet.

Kender du derfor en, der har en ASUS M2400N og som bor i Odense, som
ikke har noget imod at være med til en sammenligningstest, så ville jeg
være ovenud lykkelig.

m.v.h.
Peter Mogensen
apm<at>mutex<dot>dk