Link mellem PC og PDA, entertainment
Fra : Bob James

Dato : 29-11-04 14:42

Hej.

Jeg bruger en PC i stuen som multimediemaskine. Der er dog den ulempe herved
at jeg skal tænde for fjernsynet for at vælge musik. Derfor vil jeg styre
min PC med en PDA.

Dertil har jeg nogle spørgsmål:
1) Hvilken PDA skal jeg købe?
2) Skal jeg køre Bluetooth eller WLan?
3) Hvordan får jeg PDA'en til at vise en liste med hvilken musik der er på
min PC (kan man downloade et program der gør det).
4) Kan jeg gennem PDA'en få PC'en til at gå i dvale, og vågne op igen (Min
PC er en Compaq EVO SFF).

Håber I kan hjælpe med at besvare ovenstående!

Mvh.

Thomas

Fra : Anders pedersen

Dato : 29-11-04 17:20

On Mon, 29 Nov 2004 14:41:40 +0100, Bob James wrote:

> [...]
> min PC (kan man downloade et program der gør det).
> 4) Kan jeg gennem PDA'en få PC'en til at gå i dvale, og vågne op igen (Min

Pda er til gruppen
dk.edb.system.lomme-pc

--
Med venlig Hilsen